Shop menü

BŐVÜL A LOGITECH REPAIR HUB: 20-NÁL IS TÖBB ESZKÖZHÖZ KAPHATUNK ALKATRÉSZT ÉS LEÍRÁST AZ OTTHONI JAVÍTÁSHOZ

A program eleinte csak az Amerikai Egyesült Államok területén vált elérhetővé, amikor 2023 folyamán hódító útjára indították, nemrégiben azonban jókora bővítést hajtottak végre, így már 62 ország lakói élvezhetik előnyeit.
Víg Ferenc (J.o.k.e.r)
Víg Ferenc (J.o.k.e.r)
Bővül a Logitech Repair Hub: 20-nál is több eszközhöz kaphatunk alkatrészt és leírást az otthoni javításhoz

A Logitech és az iFixit csapata között még 2023 folyamán indult egy ígéretes együttműködés, ami azt célozta, hogy könnyebben és hatékonyabban javítható eszközök készüljenek, valamint a meglévő termékek jó részéhez rendelkezésre álljanak a javításhoz szükséges alkatrészek és leírások. Első körben csak az Amerikai Egyesült Államok területén váltak elérhetővé a különböző eszközök javításához szükséges alkatrészek, valamint a hozzájuk tartozó leírások, így lehetőség nyílt a bevált eszközök garanciaidőn túli javítására, ezzel sok esetben elkerülhetővé vált, hogy új eszközt kelljen vásárolni.

A partnerkapcsolat a jelek szerint kiválóan működik, ennek köszönhetően nemrégiben kibővítették az alkatrészek és leírások elérhetőségének körét, így azok most már nemcsak az Amerikai Egyesült Államokban, hanem Japánban, Kanadában, illetve Európa egyes országaiban is hozzáférhetőek. A bővítés hatására összesen 62 országban élvezhetjük a Logitech Repair Hub előnyeit, azaz költséghatékonyan javíthatjuk meg jól bevált eszközeinket, ebben pedig a részletes leírás is segít, amit az iFixit csapata készített.

Galéria megnyitása

A korábbi felmérések alapján elég széles körben mutatkozik igény azzal kapcsolatban, hogy a jól bevált, az évek során megszeretett eszközöket akár házilag, saját maguk is megjavíthassák a megfelelő kézügyességgel rendelkező, vállalkozó szellemmel bíró felhasználók. A 2021-es YouGov felmérés alapján a felhasználók 54%-a részesíti előnyben az elektronikai eszközök javítását az új termék vásárlásával szemben, aminek elsősorban költséghatékonysággal kapcsolatos okai vannak – sokszor olcsóbb egy egyszerű javítást elvégezni, mint új eszközt vásárolni, már ha rendelkezésre áll a megfelelő alkatrész.

A 2024-es Consumer Reports felmérés alapján 10 vásárlóból 7 számára fontos, hogy a javítási költségek megfizethetőek legyenek, amikor arról döntenek, a meghibásodott eszközt megjavítják vagy megjavíttatják, vagy éppen új terméket vásárolnak helyette. A felmérések szerint az amerikai felhasználók 84%-a gondolja úgy, jogot kell biztosítaniuk a gyártóknak az eszköz javítására, és ezzel valószínűleg nemcsak az amerikaiak vannak így, hanem sokan mások is. A trend szerencsére több területen is terjed, ami mindenképpen jó hír, hiszen egyrészt segít az elektronikai hulladékok mennyiségének csökkentésében, másrészt költséghatékony alternatívát biztosít az új eszköz vásárlása jelentette extra kiadással szemben.

Galéria megnyitása

A kibővített program révén most már nemcsak angol, hanem holland, francia, német, spanyol, olasz, koreai, illetve japán nyelven elérhető leírások is segítik a javítás folyamatát. Az iFixit a Logitech-től származó OEM alkatrészeket kínál, amelyek mindenben megegyeznek az eredeti gyári alkatrészekkel, vagyis a javítás elvégzése után – amennyiben a felhasználó mindent jól csinált – ismét gyári állapotban használható az adott eszköz.

Az alkatrészek és a leírások az alábbi termékekhez, illetve termékcsaládokhoz érhetőek el:

  • Összes MX Master és MX Anywhere egér
  • MX Master 3S Mouse
  • MX Keyboard,
  • PRO X Superlight Mouse
  • G305 Mouse
  • GPRO Mouse
  • G502 Hero Mouse
  • G915 Keyboard
  • GPRO Headset
  • GPRO X Headset
  • G733 Headset
  •  Zone Learn

A kibővített Logitech Repair Hub kínálatát itt találják az érdeklődők, ahol a javítani kívánt eszköz alatt külön-külön elérhető a rendelkezésre álló alkatrészek listája, illetve a javításhoz szükséges leírás is, csak a megfelelő gombra kell kattintani.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére