Megjelentek az első sugárkövetéses Battlefield V benchmarkok

Úgy tűnik, maximális képminőség mellett nagyjából a felére esik vissza a sebesség.

Megjelentek az első sugárkövetéses Battlefield V benchmarkok

Jó sokáig kellett várnunk az augusztusi bejelentések után, hogy megjelenjen az első olyan játék, ami kihasználja az Nvidia sugárkövetéses technológiáját, de végre befutott a Battlefield V képében (az RTX-hez kell ugye az October Update is a Windows 10-hez ráadásul, amit pont most indítottak ismét útjára)..

Galéria megnyitása

Galéria megnyitása Az eredmények RTX 2080 Ti mellett A TechPowerUp munkatársai nemrégiben össze is raktak egy tesztrendszert, amelyen minden jelen volt ahhoz, hogy megnézzük, mekkorát lassít az RTX/DXR támogatás bekapcsolása a normál helyzethez képest – mert az ugye nyilvánvaló volt, hogy némi teljesítménycsökkenésre mindenképpen számítani kell. A tesztek alapján úgy tűnik, hogy a néhány órája megjelent GeForce 416.94 WHQL driverrel, valamint az RTX/DXR funkciót bekapcsoló Battlefield V frissítéssel dolgozó rendszer elég komoly lassulást szenved el. Ultra RTX minőségbeállítás és 1080p felbontás alkalmazása mellett az RTX/DXR funkció bekapcsolása jelentős teljesítménycsökkenést hoz, ahogy azt a mellékelt diagram is mutatja.

Ez azt jelenti, hogy 1080p-s felbontáson, Ultra DXR beállítás mellettmég egy RTX 2080 Ti is örül, hogy tartani tudja a 60 FPS-es sebességet, a kisebb kártyákon ehhez már csökkenteni kell majd a beállításokon. Szerencsére a DICE fejlesztőcsapata néhány köztes lépcsőket is beépített, így a teljes RTX funkcionalitás és a kikapcsolt mód közé egy alacsony, egy közepes és egy magas szint is bekerült – a legmagasabb a fentebb említett ulra mód.

Galéria megnyitása

Galéria megnyitása grid_on

A beszámoló szerint sajnos vannak még problémák, azaz néha-néha instabil a tesztrendszer és az alkalmazás-összeomlás is gyakori vendég a tesztek során – utóbbinál fekete kijelzőre vált a rendszer, a videokártya hűtőventilátorai pedig 100%-os fordulatszámon pörögnek.

A legfrissebb szoftverek használata viszont nagyon ajánlott minden BF V játékosnak, mert az eddigi tapasztalatok szerint DirectX 12 alatt akadozik a játék nélkülük. A mai driverrel és a legfrissebb BF V tapasszal szerencsére már megszűntek ezek a beakadások.

Neked ajánljuk

Kiemelt
-{{ product.discountDiff|formatPriceWithCode }}
{{ discountPercent(product) }}
Új
Teszteltük
{{ product.commentCount }}
{{ voucherAdditionalProduct.originalPrice|formatPrice }} Ft
Ajándékutalvány
0% THM
{{ product.displayName }}
nem elérhető
{{ product.originalPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.displayName }}

Tesztek

{{ i }}
{{ totalTranslation }}
Sorrend

Szólj hozzá!

A komment írásához előbb jelentkezz be!
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mondd el, mit gondolsz a cikkről.

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap