A Microsoft kicsit változtat itt-ott a megszokott dizájnokon, illetve van, amit már a bevezetése előtt el is vetett. Ez utóbbi például a „Series X-re optimalizált” matrica volt, ami a jövőben érkező játékok borítóképein kapott volna helyett, de annyira rondára sikerült, hogy szó szerint tönkretette a játék dobozát a vizuális terrorizmusával.
Ezt természetesen a leendő vásárlók szóvá is tették, így a vállalat meg is vált a „matricától”, legalábbis az elülső oldalon biztosan.
Ha valakinek van otthon Xbox One konzolja, akkor ő is tapasztalta, hogy a Microsoft direkt el akarja venni az emberek kedvét a vásárlástól, ugyanis a bolt botrányosan lassan tölt be (lemértem, 15 másodperc csak a főoldal, tartalomtól függően újabb 15 másodperc a játékra kattintva), a boltban böngészni rajta pedig olyan élmény, mintha a bevásárlókocsid folyamatosan balra húzna az áruházban, mert sokszor nem lehet elérni egy menüpontot kontrollerrel, mindig átugorja a kis ikont a kurzor a rossz tervezés következtében.
Úgy tűnik ez a botrányos állapot hamarosan megszűnik, ugyanis a következő frissítéssel együtt 2 másodperces betöltési időt ígérnek nekünk és végre egyszerűbb is lesz a játékok megvásárlása, sőt, nem fog az arcunkba robbanni a feleslegesen betöltött teljes képernyős trailer se.
Végezetül pedig a Game Pass-os részleg dolgozta át egy kicsit a logóját.
Több helyen is találgatták, hogy el fogják hagyni az Xbox márkanevet, hiszen eddig a logóban egyértelműen le volt írva, hogy Xbox Game Pass, mostantól pedig csak az Xbox logó és a Game Pass kiírt felirat látható.
Szerencsére a profi Microsoft grafikusok Comic Sans betűtípussal viccesen megmutatják nekünk, hogy kell értelmezni az új logót és ez alapján továbbra is nyugodtan hívhatjuk Xbox Game Pass-nak a szolgáltatást.
Az új logó előnye szerintük többek között, hogy olcsóbb, ha magunkra szeretnénk tetováltatni, illetve kevesebb nyomdafestékbe kerül a használata. Ezzel nem is tudunk vitába szállni.