Az EA és a 2K Games a PhysX-et választotta

Két jelentős játékkiadó, az Electronic Arts és a 2k Games leszerződtek az Nvidiával a PhysX használatára. A két kiadó világszerte be akarja vezetni stúdióiban a technológiát.

Az EA és a 2K Games a PhysX-et választotta

Két jelentős játékkiadó, az Electronic Arts és a 2k Games leszerződtek az Nvidiával a PhysX használatára. A két kiadó világszerte be akarja vezetni stúdióiban a technológiát a még valósághűbb megjelenítés érdekében.

Ahogy már azt korábban is említettük a Mirror's Edge iPon-os fórum topicjában, a játék januárban megjelenő PC-s verziója is PhysX-et fog használni. Ahonnan pedig ez a hír jött, onnan még gyanús, hogy hallunk néhány játék kapcsán a PhysX-ről. Ami a 2K Games-et illeti, várhatóan a GearBox által fejlesztett Borderlands-ben fogjuk viszontlátni a technológiát, ami egy remek kis sci-fi shooternek ígérkezik. Más 2K Games-es játékszériáról még nem tudjuk, hogy használni fogja-e, ám esélyesnek tartjuk még például a BioShock készülőben lévő új epizódját.

Mirror's Edge PhysX-el és anélkül:

A technológia igencsak hardverigényes, legalább egy GeForce 8-as grafikus vezérlő szükségeltetik hozzá, minimum 256MB fedélzeti memóriával. A PhysX kód természetesen képes lefutni egy x86-os processzoron, a PlayStation 3 Cell CPU-ján, vagy a régebbi PhysX kártyákon is.

Mirror's Edge PC trailer (HD-ben is, PhysX-el):

Webshop: Mirror's Edge (PS3)

Webshop: Mirror's Edge (X-box 360)

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward