Aprók nagyban - ünnepek közti különkiadás

Notch új házát is megcsinálták a Minecraftban, közvetlenebb eSRAM-kezelést tesz lehetővé az Xbox One új SDK-ja, és a Skyrim kereken 24 másodpercben...

Aprók nagyban - ünnepek közti különkiadás

Cross-buy lehetőség a Resident Evil HD-ben...

...ha előrendelsz. A PlayStation-tulajdonosok már szinte hozzá vannak szokva ahhoz, hogy a digitálisan megvásárolt játékaik az összes eszközükön futnak, már amennyiben az adott játék megjelenik több PlayStation-platformra is, nyilván. Nos, a Resident Evil HD Remake is kínál majd cross-buy lehetőséget a PS3 és a PS4 között, ám érdekes módon a Capcom ezt az előrendeléshez köti.

Nyilván Notch új házát is megcsinálták a Minecraftban

Valószínűleg mindenki értesült már róla, hogy Markus "Notch" Persson kereken 70 millió dollárért vette meg a legdrágább birtokot és luxusházat Beverly Hillsben. Nem kellett sokat várni rá, hogy valaki lemodellezze a villát Minecraftban:

Mire hasonlít a Samsung új hangszórója?

A Samsung WAM6500 és WAM7500 típusú vezetéknélküli hangszórói nagyon szépek és stílusosak, de aki valaha látta már a Portal-játékok fegyverét, az szerintem nem tud nem arra gondolni, hogy... olyan ismerős...

Portal gun balra, Samsung hangszóró jobbra

Ismét viccesen szívatták meg a kalózokat

Ezúttal a Serious Sam-játékokról elhíresült Croteam gondolta úgy, hogy valami vicceset tesz azzal, aki warez-változatban játszik a Talon Principle-lel. Ha ugyanis nem eredeti a játék, akkor a karakter beszorul egy liftbe, ahonnan nem tud kijönni. Továbbá a liften található QR-kódok azonnal elárulják, miről is van szó:

Hideo Kojima átvette Snake helyét

A Metal Gear Solid V: Ground Zeroes megjelent PC-re, ugyebár, ami pedig azt is jelenti, hogy elindulhatott a nagyüzemi modgyártás. És mivel a játékban titkos karakterként egyébként is jelen van Hideo Kojima modellje, a lelkes modderek úgy döntöttek, hogy akkor már lehetne ő a főszereplő is Snake helyett.

Közvetlenebb eSRAM-kezelést tesz lehetővé az Xbox One új SDK-ja

A Dying Light fejlesztésének végén járó Techland egyik munkatársa elárulta, hogy decemberre egy nagyobb frissítést kapott az Xbox One fejlesztői környezete. Maciej Binkowski szerint a legfontosabb változás, hogy a bekerülő új API-k lehetőséget adnak a konzol GPU-jába ágyazott memória közvetlenebb vezérlésére. Ez részben korábban is elérhető volt, azonban most jelentősen több kontrollt kapnak a fejlesztők, és könnyebb is lesz a dolguk. Ezzel párhuzamosan a PIX (Performance Investigator for Xbox) is sokat fejlődött, ami lehetővé teszi további teljesítmény kisajtolását a gépből.

Nem lesz flinch a Halo 5-ben

Oké, kezdjük ott az FPS-ekben kevésbé jártasak számára, hogy mi az a "flinch"? Nos, ez gyakorlatilag az a "büntetés", amit akkor kap a játékos, ha meglőtték. Ilyenkor célkeresztje felfelé mozdul, miután eltalálták. Ez egyébként jellemzően zoomolt állapotban, vagy az irányzékba nézéskor (ADS) jelentkezik a legtöbb FPS-ben, éppen azért, hogy ne lehessen büntetlenül végig így játszani. A Halo-játékokban sosem volt flinch, helyette találatkor kikerültünk a zoomból. Ez így volt egészen a Halo 4-ig, ahol bejött a flinch, és a legtöbb profi játékost rendkívül idegesítette, így ugyanis nem voltak már képesek olyan pontosságra, mint korábban.

A Halo 5-ben a készítők ígérete szerint nem kellene flinch-nek lennie, ehelyett a korábbi részekben látottaknak megfelelően találatkor kikerülünk az ADS-ből. Több játékos azonban mégis azt vette észre, hogy ha eltalálják, picit felfelé mozdul el a célkereszt. Ennek az észrevételnek hangot is adtak Josh Holmesnál, a Halo 5 vezető tervezőjénél, aki rögtön reagált is: a Halo 5-ben nincs és nem is lesz flinch, amit jelenleg a bétában tapasztalnak a játékosok, az egy egyszerű animációs bug, és hamarosan kijavítják.

A Skyrim összefoglalva 24 másodpercben

Ugyan a The Elder Scrolls V: Skyrim akár többszáz játékórát is tartogathat, úgy tűnik, hogy nem lehetetlen a teljes élményt összefoglalni 24 másodpercben. Hihetetlen, mennyire eltalálta a videó készítője az életérzést!

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward