Aprók nagyban - E3 különkiadás

Újabb nagyágyú az Oculusnál, kapcsolódik a Mass Effect 4 a trilógiához, növekedett a Destiny felbontása Xbox One-on...

Aprók nagyban - E3 különkiadás

Jason Rubin vezeti az Oculus fejlesztőcsapatait

Újabb iparági legendával bővült az Oculus Rift csapata. Ezúttal Jason Rubin, a Naughty Dog egykori alapítója, a THQ utolsó elnöke csatlakozott a VR-céghez. Az úriember az Oculus Worldwide Studios vezetője lesz, vagyis gyakorlatilag ő felügyeli majd a first party stúdiókat, és biztosítja az eszközhöz érkező tartalmak folyamatos áramlását és minőségét.

Megint nem volt The Last Guardian az E3-on

Már lassan számolni sem tudjuk, hány éve készül a The Last Guardian, de az biztos, hogy továbbra is készül. Shuhei Yoshida, a Sony stúdióinak vezetője arra kér mindenkit, hogy ne dőljünk be semmilyen pletykának és félinformációnak: a játékon ezerrel dolgoznak. De miért nem mutatták meg a mostani E3-on? Nos, egész egyszerűen azért, mert ha egyszer bemutatják, annak ütősnek kell lennie, és teljes mértékben tükröznie kell, mi is lett a játékból a hosszú évek alatt. Erre pedig még nem álltak teljesen készen.

Mass Effect 4 - kapcsolódik a trilógiához

A rajongóknak nem kell félniük: a Mass Effect 4 ugyan egy teljesen új történetet mesél el, de azért kapcsolódni fog a trilógiához. Aaryn Flynn a BioWare Edmonton és a BioWare Montreal fejese elmondta, egy nagyon frankó ötletük támadt arra, hogyan kapcsolják össze a két történetet - egyszerre el is akarják különíteni a trilógiát az új sztoritól, de utalni is akarnak rá. Visszatérő karakterek valószínűleg nem lesznek, de visszatérő fajok igen: "Nem is lenne Mass Effect-játék, ha nem lennének benne kroganok."

Miért maradt ki a Halo: Reach és a Halo 3: ODST a Master Chief Collectionből?

A rajongók örülnek, hogy felújítva játszhatják újra Master Chief kalandjait Xbox One-on, de felmerül a kérdés: a szintén kiválóan sikerült Halo: Reach és a Halo 3: ODST miért maradt ki a felhozatalból? Nos, Frank O'Connor, a 343 Industries vezetője elmondta, az ok nagyon egyszerű: időhiány. Számukra az volt a legfontosabb, hogy Master Chief történetét - újra - felvezessék az ötödik rész előtt, és sajnos a fejlesztésre szánt időbe már nem fért bele a Reach és az ODST.

"Az ODST egy mellékág, a Reach pedig előzmény, szóval nem feltétlenül kell itt lenniük. Azt kívánom, bár meg tudtuk volna azokat is csinálni, de gyakorlatilag lehetetlen lett volna idénre."

Növekedett a Destiny felbontása Xbox One-on

Azt nem tudjuk, hogy eredetileg mekkora felbontásban futott volna a Bungie új játéka Xbox One-on, de az biztos, hogy júniusi SDK-frissítésnek és a felszabadított 10%-nyi GPU-erőforrásnak köszönhetően a stúdió most el tudta érni az 1080p-t és a stabil 30fps-t. Ebben a két tekintetben tehát meg fog egyezni az Xbox One-os és PS4-es változat. A kérdés, hogy a PS4 extra erejét felhasználja-e a Bungie például jobb anti-aliasingra, vagy extra effektusokra?

Kamiya mesternek nem tetszik a Bayonetta 2 borítója

A Platinum Games legendás designere, Hideki Kamiya nagyon nem elégedett a Bayonetta 2 borítójával. Ezért megmutatta nekünk, ők milyet terveztek, majd azt is, hogy - vélhetően a Nintendo - mit csinált belőle. Twitteren egyszerűen a következőt írta: "A Bayo2 doboza egy rakás sz*r. Ki volt az a szemét, aki megváltoztatta?" Kamiya ezután még hozzátette, a dobozt az engedélye nélkül változtatták meg.

Eredeti dobozkép
Megváltoztatott dobozkép

Hogyan fog működni a kooperatív a Far Cry 4-ben?

Nos, azt pontosan továbbra sem tudjuk, de az biztos, hogy az egyjátékos kampány történeti küldetéseiben nem segíthetnek társak. Nem külön mód lesz a kooperatív, hanem beleépül az egyjátékos sandbox akcióba, de amíg a társunk bent van, addig nem haladhatunk előre a sztorival. Ettől függetlenül azonban foglalkozhatunk a mellékküldetésekkel, megszerezhetünk helyőrségeket, és mindketten megkapjuk az XP-t és az egyéb jutalmakat.

Alex Hutchinson, a Far Cry 4 vezető tervezője ezen kívül elárulta, hogy a játékot némileg realisztikusabbá akarják tenni. A mellékküldetések és egyéb elfoglaltságok például jobban be lesznek ágyazva a a játék narratívájába. Ezen kívül a mesterséges intelligencia most már használhatja majdnem teljesen ugyanazokat a mozdulatokat, amiket a játékos, és el is érhet olyan helyekre, mint a játékos - tehát várhat ránk egy kis meglepetés a háztetőről.

Természetesen brutális lesz a Mortal Kombat X

Gondoltátok volna? Ha nem, akkor tekintsétek meg a lenti előzetest, amiben az egyik új karakter, D’Vorah éppen kivégzi Scorpiont. Lyukat üt kedvenc sárga nindzsánkba, akinek ezt követően még bogarak rágják le az arcát - többek között. Szóval nagyon meghal.

Mégis jön az Oddworld: New ‘n’ Tasty az Xbox One-ra

A Microsoft id@Xbox programja jelenleg megköveteli a fejlesztőktől, hogy amennyiben játékuk az Xbox One-on kívül készül más platformokra is, úgy azokon nem jelenhet meg előbb, mint Xboxon. Ezért több fejlesztő elfordult a Microsoft indie programjától, küzdtök az Oddworld Inhabitants vezetője, Lorne Lanning. Úgy tűnik azonban, hogy a Microsoft hajlandó kompromisszumokra, ha fontos játékokról van szó. Lanning elárulta, az utóbbi hetekben rendszeresen tárgyalt a Microsofttal, a cég képviselői pedig kedvesek és segítőkészek voltak - alaposan ellátták a csapatot például devkitekkel. Ennek az lett az eredménye, hogy az Oddworld: New ‘n’ Tasty megjelenik Xbox One-ra is, miután már kiadták PS4-re és Steamre.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward