Elég súlyos hiba ütötte fel a fejét a Fall Guys játékban, ami több felhasználó idegzetét próbára tette. Történt ugyanis, hogy a játék elkezdett magától skineket vásárolni a játékosok valódi pénzén alapuló valutájából.
Ahhoz, hogy valakinek a játék véletlenül vásároljon valamit, elég volt csak felpróbálnia a megjelenést, ezután viszont már az övé is volt az adott termék. Mivel a valóságban sem úgy megy az ember a próbafülkébe, hogy ha felveszi a ruhát, akkor már ki is fizeti azt, így természetesen sokan értetlenül álltak a dolgok előtt.
Azért, hogy a probléma megoldódjon többen felkeresték a Mediatonic, illetve az Epic Games ügyfélszolgálatát, hogy ugyan adják már vissza a levont összeget, mert nem akarták megvenni az adott tárgyat. Az ügyfélszolgálat viszont eléggé megkérdőjelezhető stílusban, de visszautasította a megkeresést, mondván ezek a vásárlások véglegesek.
„Amit te „bugos” vásárlásnak hívsz, az nem „ismert hiba”. Egyik eset sem áll fent. Amit megtettél, az nem bug. Akár szándékos volt, akár nem, ez a helyzet. Ez nem lehet „ismert hiba” mert nem hiba. A tárgyak nem vásárolhatóak meg automatikusan, mindig szükséges a játékos bevitele ehhez...
…A felhasználói feltételeinknek megfelelően, amit te is elfogadtál, minden vásárlás végleges és nem lehet visszatéríteni.” – válaszolta egy Redditezőnek az ügyfélszolgálat.
A közösség természetesen finoman szólva sem örült az ilyen jellegű válasznak, és mivel a hiba már az ingyenessé válás óta benne van a játékban, ezért a játékosok a Redditen kezdték el gyűjteni az áldozatok beszámolóit, illetve videós bizonyítékaikat, hogy megmutassák, valóban rendszerhibáról van szó, nem ők a figyelmetlenek.
Többek szerint egyszerűen szépen lassan eltűnik a pénzük a játékban, nem tudják, hogy miért, míg a Nintendo Switch játékosoknak konkrétan felszívódik minden játékban tárolt valutája.
A közösség szerint összességében sokkal nagyobb lehet a baj, mint a nem kívánt ruhavásárlás.
Hetek után a Mediatonic végre elismerte (vagy felismerte) a hibát. A vásárlás kényszerítése a részükről egyáltalán nem volt szándékos, és szerintük egyáltalán nem volt elfogadható az ügyfélszolgálat reakciója a problémára.
Azért, hogy kompenzálják az áldozatokat, ha bárkinek problémája adódott volna június 21 óta, akkor ajándék skint kap tőlük.