Az Apex Legends komótosabb battle royale a többihez képest, legalábbis ha a munkálatait nézzük. A frissítések lassan csordogálnak, és a fejlesztő Respawn ezt nem is bánja, míg kitalálják, merre induljanak el vele.
Ez persze nem jelenti azt, hogy félvállról vennék, vagy ne terveznének a játékkal hosszú távon: Drew McCoy producer adott egy interjút a USgamernek, amiből épp ennek ellenkezője derült ki.
McCoy szerint sokan nem tudják, mennyi időbe telik az egyes dolgok elkészítése. Egy karakteren például másfél évet dolgoznak, és a többi tennivalóval kapcsolatban is már évekre előre gondolkodnak.
A live service játékok a közfelfogás szerint folyamatosan változnak, hetente jön az új tartalom, a hibajavításokra és finomhangolásokra pedig akár naponta számíthatunk. A Respawn ezzel szemben tudatosan vállalta, hogy nem kapkodnak, inkább ritkábban frissítenek, de jobban tesztelt, fontosabb újdonságokat adnak ki.
McCoy hangsúlyozta: sosem fogják megcsinálni az Apex 2-t, ellenben remélik, hogy még az Apex Legends 72. szezonja is nagy siker lesz.
Ezt nem tudhatjuk, a második mindenesetre július 2-án indul.