A Quixel az Epic Games része lesz

A textúra készítő cég bezsebelése nagy hatással lehet a film és a játékiparra egyaránt.

A Quixel az Epic Games része lesz

A világ legnagyobb fotógeometria asset könyvtárával rendelkező Quixel mostantól az Epic Games család tagja. A svéd csapat a Megascans összes 2D és 3D-s fájlja, és a segédalkalmazásaik, a Bridge és Mixer applikációi is a játékmotor készítő vállalat birtokába került.

Az egybeolvadás hihetetlenül nagy előny az Epic Games számára, hiszen eddig a Quixel által készített asseteket nem csak Unreal Engine-ben használták, hanem szinte minden nagyobb 3D-t igénylő projekt részét képezték. Film és videojáték készítők egyaránt előszeretettel nyúlnak a kiváló minőségű textúrákhoz, a Fekete Párduc filmtől kezdve, a Battlefield V-ig bárhol nagyon hasznosnak bizonyulhatnak.

Tim Sweeney, az Epic Games alapítója nyilatkozata szerint, fotorealisztikus 3D tartalmat gyártani drága dolog a film és a játékiparban és azzal, hogy az Unreal Engine használók számára a Quixel assetjei ingyenessé válnak, hatalmas segítség mindenkinek, az AAA stúdióktól kezdve a kis indie csapatokig egyaránt.

Ettől függetlenül nem az fog történni, hogy a nyilvánosság elől elzárja az Epic a tartalmakat, de mivel a saját Unreal Engine 4-ben készült objektjeihez ingyen fogja nyújtani az asseteket, így például a CryEngine, Unity, 3ds MAX, Maya stb. felhasználóinak fizetniük kell a fotorealisztikus textúrákért, ami hatalmas piaci hátrány lesz számukra a valósághűséget igénylő produkcióknál.

Éppen ezért, ha már engine-ben vagy 3D programban használod a Megascans könyvtárat, akkor is van jó hír, mert eltörlik a felbontáson alapuló árazást, kétszer annyi kontent közül lehet válogatni, olcsóbb lesz a szolgáltatás, és a fennmaradó előfizetést visszafizetik, hogy a felhasználó találhasson magának a projektjének jobban megfelelő konstrukciót. Akik 2019-ben Megascans előfizetők voltak Unreal Engine 4 felhasználóként, visszakapják a pénzüket.

A Bridge és a Mixer 2020 viszont mindenki számára ingyenes marad, engine vagy render programtól függetlenül bárki használhatja továbbra is gond nélkül. A teljes bejelentésről itt olvashatsz a Quixel oldalán, itt pedig az Epic Games közleménye található.

Neked ajánljuk

Kiemelt
-{{ product.discountDiff|formatPriceWithCode }}
{{ discountPercent(product) }}
Új
Teszteltük
{{ product.commentCount }}
{{ voucherAdditionalProduct.originalPrice|formatPrice }} Ft
Ajándékutalvány
0% THM
{{ product.displayName }}
nem elérhető
{{ product.originalPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.displayName }}

Tesztek

{{ i }}
{{ totalTranslation }}
Sorrend

Szólj hozzá!

A komment írásához előbb jelentkezz be!
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mondd el, mit gondolsz a cikkről.

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap