A Nielsen szerint rekord hónap volt a digitális játékértékesítésben

A Nielsen szerint rekord hónap volt a digitális játékértékesítésben

Az már az elmúlt hetekben világossá vált, hogy a karanténban töltött idővel az emberek soha nem látott mennyiségben szabadultak rá a videojátékokra. Szerverleállások, megugró eladások, hardveres készlethiányok - mind-mind olyan dolgok, amik a COVID-19-re vezethetők vissza.

A Nielsen SUPERDATA elemzése szerint soha nem látott bevételi számok születtek márciusban a digitális értékesítésen belül, számításaik szerint 10 milliárd dollár körüli összegről van szó. A konzolok tekintetében is magas növekedést láttak, körülbelül 67%-kal nőtt a vásárlási kedv, míg a PC-n 56%-os növekedést mértek.

Egy táblázatban össze is gyűjtötték, melyik játék milyen rangsorban helyezkedhet el a bevételek tekintetében.

Galéria megnyitása

A mobiltelefonoknál körülbelül 15%-kal nőtt a forgalom (5,7 milliárd dollárral márciusban), érdekesség, hogy a Pokémon Go is 17%-kal gyarapodott (111 millió dollárral márciusban), úgy, hogy a játékot mostanában leginkább otthonról játszák. Az Animal Crossing minden digitális játékeladási rekordot megdönthetett konzolokon, mert egyetlen hónap alatt 5 millió példányban kelt el.

A Call of Duty Warzone se járt rosszul, hiszen 159%-os növekedésével 62,7 millió dollárt tehetett zsebre az Activision márciusban. A Free 2 Play rendszernek hála ezt jó eséllyel a következő hónapokban többször is meg tudja majd ismételni. A Doom Ethernal 3 millió példányban kelhetett el, ami háromszoros növekedés a 2016-os epizód első hónapjához képest.

Végezetül a Half-Life: Alyxot emelték ki, ami kitűnően teljesített a hardverből adódó limitált felhasználószám ellenére. Az első hónapban körülbelül 860 000 példány talált gazdára, amiből szerintük - ha nem nézik a VR szemüvegekhez adott ingyen példányokat - körülbelül 40,7 millió dollárnyi tiszta bevétele származott a Valve-nak.

Neked ajánljuk

Kiemelt
{{ voucherAdditionalProduct.originalPrice|formatPrice }} Ft
Ajándékutalvány
-{{ product.discountDiff|formatPriceWithCode }}
{{ discountPercent(product) }}
Új
Teszteltük
{{ product.commentCount }}
{{ product.displayName }}
csak b2b
nem elérhető
{{ product.originalPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.displayName }}

Tesztek

{{ i }}
{{ totalTranslation }}
Sorrend

Szólj hozzá!

A komment írásához előbb jelentkezz be!
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mondd el, mit gondolsz a cikkről.

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap