A Command & Conquer Remastered Collection játékai 25 év után tértek vissza a modern PC-kre, ez pedig rengeteg rajongót vonzott be újra a játékba.
Olyannyira, hogy játékok körüli érdeklődés még magukat a fejlesztőket is meglepte. Csak Steamen több, mint 42 000-en voltak a bent az első perctől kezdve és ebbe nem számítanak bele az Origines eladások, illetve azon játékosok sokasága, akik nem értek rá éppen akkor, de később csatlakoztak. A start annyira jóra sikerült játékosszám szempontjából, hogy természetesen nem is bírták a szerverek a többszemélyes mókára való érdeklődést, így azonnal lagok és összeomlások jelentkeztek, de ezt szerencsére másnapra megoldották a fejlesztők és azóta sima élményt nyújt a rendszer.
Jim Vessella emiatt és egy másik bug miatt egy reddit bejegyzésben kért elnézést. Van ugyanis egy pár hete ismert hiba, amire nem jöttek rá, hogy mi okozhatja, de a lényege az, hogy ha először indítjuk el a játékot egy gép újraindítás után, akkor nagyon elkezdhet szaggatni. Elmondása szerint mivel otthonról dolgoznak, nem férnek hozzá azokhoz a speciális tesztelő hardverekhez, amivel ez visszakövethető lehetne, így jelenleg a közösség segítségét kérik, hogy hátha a nagyobb adatmennyiséggel sikerül megtalálni a probléma forrását.
Az elképzelés az, hogy a textúra betöltésénél lehetnek problémák, mert a küldetés újraindítása, a régi grafika használata és az SSD-re való telepítés mind-mind segíthet a probléma elhárításában.
A játékosok nagyon nagy többsége egyáltalán nem mérges, sőt, a Steamen több, mint 90%-os pozitív értékeléssel van fönt, ami igencsak jónak mondható. A csomagról a teszt hamarosan várható itt az iPonon is.