A maga korában a Crysis túl sokat kért a számítógépeinktől, lényegében nem volt olyan otthoni gép, ami elbírta volna viselni a játékot maximum grafikán, így legendássá vált a gépigénye. De mi lenne a helyzet, ha ma jelenne meg a kor elvárásainak megfelelő látvánnyal? Manapság más lehetne a helyzete?
Pár nappal ezelőtt írtunk arról, hogy túl sok jel mutat afelé, hogy valami történik Crytek-nél. Amíg nem érkezik hivatalos bejelentés, addig nem is fogom 100%-osan kijelenteni, hogy készül a játék újrakeverése (a cikk írásakor még nem volt hivatalos reakció), de szinte biztos, hogy igen, készül a Crysis Remastered. Ahogy lenni szokott, most is egy bagatel webfejlesztői hibán buktak el a Crytek marketingesei és szivárgott ki a játék, aminek következtében egyszerűen a böngészőbe begépelve a megfelelő sorokat, megjelent a játék promóciós lapja.
Amit azonnal megtudhattunk már, hogy a Remastered PC-re, PS4-re, Xbox One-ra és Nintendo Switch-re egyaránt érkezik. Az oldal metaadatai alapján meg is tudtuk, mit fog tudni az új változat. Új grafikai funkciók lesznek, magas minőségű textúrák és a Cryengine-be épített API és hardver alapú sugárkövetés.
Arról nincs információ, hogy lesznek-e játékmenetbeli finomítások, illetve, hogy a Crytek Hungary által fejlesztett Warhead vagy annak multiplayer játékmódja része lesz-e a csomagnak.