"Ez a módszer tovább a meghajtóban tarja a lemezt, eltolja a játék becserélésének időpontját és lehetővé teszi, hogy hosszabb ideig előnyünk származzon a fogyasztókból." - nyilatkozta a Morgan Stanley Technology konferencián az IGN jelentése szerint. Moore az ezt követő játék továbbadásokban is lehetőséget lát, például digitális vásárlásnál árkülönbözet formájában.
"A sportjátékok a szezonalitásuk lefutása miatt mindig vonzó célpontjai lesznek a becserélésnek. Ezért nekünk fel kell építenünk egy olyan üzleti modellt, ami lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy beváltsák őket, pénzt csináljanak belőlük."
Igaz, Moore nem említette közvetlenül a 10 dolláros projektet, az EA anti-viszonteladásra irányuló manőverét, ami főleg a DLC tartalmakra épít és a boltban vásárolt példányokhoz egy egyszer használható regisztrációs kódot ad a rendszerhez, ezzel ösztönözve, hogy ne használt játékokat vegyünk. Hozzátette viszont, hogy számíthatunk "digitális előfizetések" és "digitális mikro-tranzakciók" feltűnésére az EA Sports játékokban. (Közgazdászoknak lefordítva: Moore bácsi igyekszik növelni a határbevételt.)