Vicces és könnyed lehet a Bungie új játéka

Némileg elszakadnak majd a Destiny komoly világától.

Vicces és könnyed lehet a Bungie új játéka

Történetünk ott kezdődik, hogy a Bungie-nak, mint immár teljesen független stúdiónak, egészen más tervei vannak, mint korábban. Az ügyvezető Pete Parsons korábban arról beszélt, hogy az utóbbi időben ugyan teljes erővel a Destiny 2 különböző kiegészítőin dolgoztak, azonban végső soron ez adja majd meg nekik a lehetőséget, hogy új irányokat fedezhessenek fel, és 2025-re a világ egyik legjobb szórakoztatóipari vállalatává válhassanak.

Ennek az első pontja az volt, hogy a Destiny világát egységesítsék, és egy összefüggő, organikusan fejlődő világgá alakítsák. A dolog lényege az lenne, hogy a játékhoz érkező újabb szezonok megágyazzanak a következőnek, és így a játékosok számára is természetes módon fejlődhessen az anyag. "2015-ig nagyon pontosan látjuk, hogy milyen pontra kellene eljutnia a Destinynek, azonban addigra már új franchise-okat is szeretnénk a piacon látni" - mondta Parsons.

Egyébként már 2018-ban arra gyanakodtak a rajongók, hogy a Bungie egy nagyon más irányba indulhat el az új játékával, ekkor szabadalmaztatta le ugyanis a cég az alább látható, színes logót. A leírásból csak annyi jön át, hogy egy Matter nevű videójátékról van szó, ami online szolgáltatásként működik.

Galéria megnyitása

Most azonban úgy látszik, hogy a stúdió ténylegesen el is kezdett toborozni, igaz, egyelőre csak egy inkubációs fázisban leledző projekthez, ehhez viszont művészeti igazgatót és dizájnereket is keresnek. A leírás ezúttal sem árul el nagyon pontos részleteket, de azért bizonyos dolgokat megtudhatunk belőle.

Ezek szerint a tervezett játék:

  • könnyed hangvételű, vidám anyag lesz,
  • amiben szeszélyes, komédiás karakterek kapnak majd helyet,
  • és hogy mindenképp online szolgáltatás jelleggel működik majd,
  • ahol könnyen lehet barátkozni, társaságokat kialakítani, és társaságokban játszani.

Ezen kívül a művészeti igazgatótól elvárás például, hogy pontosan tisztában legyen vele, hogy a grafika miként befolyásolja a játékmenetet, hogy a játékban található környezetek mindenféle kultúra számára értelmezhetőek és befogadhatóak legyenek, valamint az is, hogy

a karakter kinézete tudja inspirálni a cosplayes rajongókat világszerte.

Mindezek alapján úgy tűnik, hogy hangvételét tekintve komoly változásra számíthatunk a Destinyhez képest, azonban játékmenet területén nem valószínű, hogy túlzottan elszakadna a Bungie attól, amit ismer. A keresett dizájnerekkel kapcsolatban ugyanis elvárás, hogy tisztában legyen a sandbox játékmenettel, és az in-game gazdaságok kialakításával, és hogy simán tudjon létezni egy olyan gigantikus adatbázisban, amiben több száz különböző fegyver, tárgy, páncél és hasonlók léteznek.

Hozzá teszik, hogy a sikeres jelentkező "megtervez, megépít és finomhangol többféle loot rendszert és fejlődési rendszert". Mindez izgalmasan hangzik, már csak abban kell reménykedni, hogy a Bungie nem fog mindezzel a szokásos módon éveket késni, és 2025-ig tényleg a piacra kerülhet a játék.

Neked ajánljuk

Kiemelt
{{ voucherAdditionalProduct.originalPrice|formatPrice }} Ft
Ajándékutalvány
-{{ product.discountDiff|formatPriceWithCode }}
{{ discountPercent(product) }}
Új
Teszteltük
{{ product.commentCount }}
{{ product.displayName }}
csak b2b
nem elérhető
{{ product.originalPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.displayName }}

Tesztek

{{ i }}
{{ totalTranslation }}
Sorrend

Szólj hozzá!

A komment írásához előbb jelentkezz be!
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mondd el, mit gondolsz a cikkről.

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap