Shop menü

TELJESÍTMÉNY GONDJAI LEHETNEK MAJD A CITIES: SKYLINES 2-NEK

Ennek ellenére meg fog jelenni a játék.
Török Roland
Török Roland
Teljesítmény gondjai lehetnek majd a Cities: Skylines 2-nek

A Colossal Order és a Paradox Interactive nagyban készül már arra, hogy a Cities: Skylines második része végre megjelenhessen.  

A városépítős játék első része még 2015-ben érkezett meg PC-re, majd rá pár évre rá konzolokra is, mindemellett pedig a Paradox, illetve a finn játékipar legtöbbet eladott játéka. Bár minden jel arra mutat, hogy folytatódhat a sikerszéria, a fejlesztőknek és a kiadónak nagyon oda kell figyelnie, hogy ne legyen egy Sim City-féle botrány az indulásból, ezért igyekeznek nyíltan kommunikálni a játékról. 

Első körben a konzolos kiadás megjelenése halasztásra került. A nemrég bejelentett csúszás a megfelelő játékélmény elérése érdekében történt meg, a Colossal Order szeretné biztosítani a leendő vevők számára, hogy stabil játékélménnyel legyen dolgunk. Mindezek ellenére viszont a kiadás eltolása nem érinti a PC-s változatot, pedig a fejlesztők szerint ott is biztosan lesznek majd gondok. 

A nyílt kommunikáció jegyében közzé is tették, hogy mire lehet majd számítani. A játéknak lesz egy minimum és egy ajánlott gépigénye, de így is akadhatnak majd gondok. A Cities: Skylines 2 a részükről egy next-gen cím lesz, és ebből adódóan magas lesz a hardveres követelménye. Ez azt jelenti, hogy bár a saját bevallásuk szerint csapatuk nagyon keményen dolgozott, nem sikerült elérniük a kitűzött teljesítménycélt. Ennek ellenére úgy látják, hogy mivel ez részükről egy hosszútávú projekt, ezért kiadják a címet. Büszkék a játékmenetükre és hiszik, hogy remek élményt tudnak szolgáltatni, mindezek mellett pedig nem hagyják abba a fejlesztést, az idő előrehaladtával egyre jobban fog majd futni a játék.  

A céljuk az, hogy lehető legtöbben férjenek hozzá, ezért véletlenül sem céljuk magasan tartani a gépigényt. A játékosoknak fognak majd ajánlani olyan beállításokat, amivel nagyban növelhető az FPS szám. 

A modderek számára is akad bejelentés. A Cities: Skylines 2 nem a Steam Workshopot fogja használni majd a megosztásra, hanem egy Paradox mods rendszert, amivel platformok között is működni fog a megosztás. A konzolos játékosok viszont a megkötések miatt sajnos így sem fognak majd tudni közösségi modokat telepíteni.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére