Shop menü

TELJESEN SZINKRONIZÁLT LESZ A DIVINITY: ORIGINAL SIN 2

Ez eredetileg egyáltalán nem volt tervben.
Fellner Hajnalka
Fellner Hajnalka
Teljesen szinkronizált lesz a Divinity: Original Sin 2

A Divinity: Original Sin 2 nem az a játék volt, melyet készítői teljesen szinkronizáltnak terveztek. Mivel több, mint ezer NPC lesz benne, a fejlesztő Larian Studios úgy vélte, hogy egyszerűen túl nagy munka lenne. Idén aztán csendben kezdett megváltozni a véleményük, felvettek nyolcvan színészt és több, mint egymillió szóból álló szöveget rögzítettek.

Ahogy a kickstarteres frissítésben fogalmaztak, úgy gondolták, sem idejük, sem pénzük nem lesz a teljes szinkronra, így kicsiben kezdték a dolgot, remélve, hogy később bővíthetik a „készletet” néhány rövidebb résszel, de rá kellett jönniük, hogy így nem tetszik nekik az egész. Azt akarták, hogy a karakterek beszéljenek, ezért rengeteg számolgatás és kávéivás után elhatározták, hogy a teljes játékot szinkronizálni fogják.

A szereplők közt ott van a Downton Abbey-ből ismert Harry Hadden-Paton, aki korábban a Dragon Age: Inquisitionben volt az egyik inkvizítor, illetve Edmundot alakította a Divinity: Dragon Commanderben. Alix Wilton Regan, egy másik volt inkvizítor-hang az elf orgyilkost, Sebille-t fogja játszani a játékban.

A Divinity: Original Sin 2 szeptember 14-én jelenik meg PC-re, a konzolos verziót későbbre tervezik.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére