A StarCraft játéksorozat beírta magát a történelemkönyvekbe és bár nem volt példa nélküli a konzolos átirata (Nintendo 64), igencsak érdekes játékon dolgozott a Blizzard a 2000-es évek környékén PS2, Xbox és GameCube konzolokra.
A StarCraft: Ghosts-ban Novát irányíthattuk volna, hogy lehetetlen küldetésekben vessük be a speciális tudásunkat. 2005-ben bejelentették, hogy a projektnek vége és egy regény formájában ismerhettük meg a karakter történetét (illetve később az SC2-ben DLC küldetések részeként).
A Ghost nagyon várt cím volt, sokszor előkerül a rajongók között, hogy milyen jó lett volna, ha… Most viszont a napokban képernyő képek és játékmenet felvételek kezdték felütni a fejüket az interneten és jobban néz ki, mint valaha.
Ez a keresési szűrő, illetve ez a szűrő még rengeteg videót fog előhozni a témában, amire azért van szükség, mert ki tudja, hogy az Activision Blizzard el akarja-e ezeket a felvételeket távolíttatni a netről, vagy nem, így viszont találni fogtok egy-egy változatot valahol az anyagból a cikk utáni hetekben is. Az, hogy a kikerült fejlesztői verzió mennyire működőképes, egyelőre nem lehet tudni. Lehetséges, hogy csak pár küldetés működik és azok se túl megbízhatóan, de mindenképpen érdekes a játék feltűnése.
A StarCraft: Ghostot a fejlesztők szerint azért kellett végül bbahagyni, hogy több energiát tudjanak fordítani a World of Warcraft-ba. Ha pénzügyileg nézzük a döntést, valószínű, hogy jól döntöttek, de a játék elkaszálása sokakban örökre mély nyomot hagyott.