Sok munka van a Gears of War Ultimate-ben

A stúdió másfél évet dolgozott a felújításon, a többi részre egyszerűen nincs idő.

Sok munka van a Gears of War Ultimate-ben

Érdekes módon az új Gears of War-játékok fejlesztésével megbízott Microsoft-stúdió, a The Coalition (korábbi nevén Black Tusk, még korábbi nevén Microsoft Vancouver) nem vállalta be, hogy egy "The Marcus Fenix Collection" keretén belül felújítsa és újra kiadja a Gears of War összes részét (vagy legalábbis az első hármat).

Persze elképzelhető, hogy jobban is járt így mindenki, hiszen a Halo: The Master Chief Collection ugyan egy impresszív gyűjtemény, azonban a megjelenését követően számos problémával rendelkezett, főleg az online multiplayer rendszereinek környékén. Ez nem véletlen: a Halo-gyűjtemény valójában nem kizárólag a 343 Industries munkája, hanem legalább három külsős stúdió dolgozott rajta megbízásos alapon, az így elkészült játékok összehangolása rendkívül nehéz munka volt.

A The Coalition nem adta ki bérmunkába a fejlesztést (egyedül a People Can Fly segít be a PC-s verzióba), ami azonban azt is jelentette, hogy csak egy epizód felújítására volt idejük. Rod Fergusson, a stúdió vezetője elmondta, a Gears of War Ultimate Edition egy teljes felújítás, nem csak egy szimpla HD-remaster, az elkészítése pedig megadta a megfelelő tapasztalatot a csapatnak ahhoz, hogy alaposan fel tudjon készülni a Gears of War 4-re.

"Az egész 16-18 hónapnyi munkát jelentett, így tehát három játék elkészítéséhez vagy nagyon sok időre, vagy rengeteg emberre lett volna szükségünk. Ez jelenleg logisztikailag, technikailag és fizikailag lehetetlen kihívás lett volna számunkra, így inkább arra koncentráltunk, amit biztosan meg tudunk csinálni" - nyilatkozta Fergusson a San Diego Comic Conon.

Érdekes kérdés, hogy ugyan a Gears of War Ultimate Edition többjátékos módja alaposan merít a későbbi részekből (ahogy azt bétatesztünkben is írjuk, például az irányítás, a játékmódok és a pályák területén), azonban a későbbi epizódok egyik kedvenc játékmódja, a Horda mód mégis kimaradt belőle. Fergusson szerint erre egyszerű a magyarázat: ennyire azért nem akartak behatolni a Gears of War 2 területére. A helyzet ugyanis, hogy a második rész számos új ellenféltípust vezetett be, amik így változatossá tették a Horda módot, ezt azonban az első részben helyet kapó kevés ellenfélfajtával nem tudnák megcsinálni.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward