Kosár

A kosár jelenleg üres

Bejelentkezés &
Regisztráció

Jelenleg nincs belépve.

Válassza ki az oldal nyelvét

TERMÉKEINK

iPon FÓRUM

iPon Cikkek

Gears of War Ultimate - Próbakör a multiplayer bétával

  • Dátum | 2015.06.28 08:01
  • Szerző | InGen
  • Csoport | JÁTÉK

Mondhatnánk, hogy nagy meglepetés volt a Microsoft E3-as sajtókonferenciáján a Gears of War felújított változatának bejelentése, de nem volt az. A különböző szivárogtatások alapján már régóta sejtettük, hogy érkezik, a meglepetés inkább az volt, hogy a felújítás csak az első részre korlátozódik, de arra is felkaptuk a fejünket, hogy egyébként megjelenik PC-re is. Az viszont mindenki számára kellemes, hogy rögtön bele is vetődhettünk a bétatesztbe, és kereken egy hétig nyúzhattuk, hogy megnézzük, hogy néz ki felújítva egy 2006-ban megjelent játék, ami annak idején nagyban hozzájárult az Xbox 360 sikeréhez.

De hogyan is áll össze a béta? Nos, érdekes módon a Gears of War Ultimate Edition ugyan alapvetően az első részre épül, a többjátékos módja mégis számos olyan változtatást és bővítést tartalmaz, amik a folytatásokból származnak. Először csak egy pályán és egyetlen játékmódban folyhatott az akció. A pálya neve Gridlock, ami mellé hamarosan csatlakozott a Canals és a War Machine. Ezek mind az első Gears of Warból származnak, azonban a Team Deathmatch játékmód csak a harmadik részben jelent meg. Az utolsó pálya, amit a béta során kipróbálhattunk, a Courtyard volt, ezt pedig eredetileg a Gears of War 2 egyik DLC-jében kaptuk meg.


Szintén érdekes, hogy a többjátékos módot alapvetően kétfelé osztották: a Social jelenti az általános, hétköznapi kikapcsolódást, míg a fejlesztők reményei szerint a Competitive a komolyabb, versenyszerűbben játszó felhasználókat vonzza majd be. Ha itt játszunk, több tapasztalati pontot kapunk és gyorsabban fejlődik a profilunk, azonban ha idő előtt kilépünk egy meccsből, akkor bizony XP-levonás jár. Ráadásul a másik játékmód, a King of the Hill csak itt vált elérhetővé a bétában - de ez a mód legalább ténylegesen szerepelt az eredeti Gears of Warban, bár meg kell hagyni, hogy csak a PC-s verzióban.

A játékmódok felbővítése az eredetihez képest egyébként jó ötlet volt a fejlesztők részéről, hiszen a Team Deathmatch például egy remek belépési pontot jelent az egyéb játékmódokban hamar kaotikussá váló multiplayerbe. Ez az egész azonban egy érdekes kettősséget eredményez a Gears of War Ultimate esetében: itt van nekünk ugyanis egy játék, ami egyszerű, letisztult, és alapvetően nélkülözi azokat a hozzáadott tartalmakat, fegyvereket, mozgásbeli változásokat és egyéb extrákat, amikkel az Epic bővítette a sorozatot, ugyanakkor mégis átvesz dolgokat a későbbi részekből - lásd az új játékmódok és pályák. Ezzel a Gears of War Ultimate egy kissé skizofrén játék képét festi.

Hozzászólások

Nem vagy bejelentkezve, a hozzászóláshoz regisztrálj vagy lépj be!

Eddigi hozzászólások:

  • 6.
    2015. 06. 30. 00:16
    végre újra pc -n lehet gowozni

    ez már nagyon hiányzott
  • 5.
    2015. 06. 29. 11:46
    Hát az első rész anno szörnyen szürke volt és elég komor de ez az új tényleg színesebb
  • 4.
    2015. 06. 29. 11:24
    No no, azért fegyver skinek vannak.
  • 3.
    2015. 06. 29. 06:06
    Tetszetős
  • 2.
    2015. 06. 28. 19:08
    Látom a korábbi részekre jellemző gazdag színvilág ezúttal is megmaradt.
  • 1.
    2015. 06. 28. 09:31
    Hát igen, az élsimítás a legnagyobb ellensége az UE3 motornak.