Shop menü

PARTNERSÉGET KÖTÖTT A LIV ÉS A META

Török Roland
Török Roland
Partnerséget kötött a LIV és a Meta

A virtuális valóság egyik nagy hátránya, hogy megmutatni másoknak azt, amit a felhasználó a szemüvegben átél, szinte lehetetlen. Pont ebből kifolyólag a VR játékok marketingelése se egyszerű, hiszen a monitoron a térélmény egyáltalán nem jön át, ezért a jó marketing videók a kevert valóság megoldást szokták preferálni. 

A Meta is a saját megoldását próbálta fejleszteni az elmúlt években, de nem aratott túl nagy sikert. Egy időben Mark Zuckerbergnek célja volt, hogy a Quest 2 videókat az iPhone-nal rögzített kevert valósággal ossza meg a napvilággal, de még ő sem volt elégedett az eredménnyel, amit a Meta el tudott érni. Talán éppen ezért, a Meta felhagy a kevert valóság rögzítésének saját megoldásával, és innentől kezdve a LIV-et támogatják, mint új partnerüket. 

A LIV régóta a fejlesztők és a streamerek jó barátja, ha a VR-ról van szó, megoldásukkal ugyanis látványos videók készíthetők. 

A partnerség azonban csak egy kis része a folyamatnak, a fejlesztőknek is ki kell venniük a részét ahhoz, hogy az MR videórögzítés jól működjön. A mostani LIV SDK v2.0-val viszont már könnyebben, és legfőképpen jobb támogatás mellett lehet elvégezni a szükséges beállításokat. 

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére