Olcsó és hatékony a keresőmarketing

Olcsó és hatékony a keresőmarketing

A hazai kis- és középvállalkozások még főként az információszerzés és a levelezés eszközének tekintik az internetet, pedig végezhetnek hatékony üzleti kommunikációt is ezen a csatornán keresztül. Ennek alapja a költséghatékony internetes megjelenés olyan releváns helyeken, amelyeket a potenciális ügyfelek gyakran látogatnak. A keresőmarketing az online reklámozás legdinamikusabban fejlődő területe, elsősorban azért népszerű, mert a hirdetők pontos visszajelzést kaphatnak reklámjaik hatásáról, csökkenthetik a meddőszórást, azaz nem kényszerülnek arra, hogy olyan felületen is hirdessenek, ahol ajánlatuk érdektelen. A rendszerint szöveges, esetleg kis képpel kiegészített hirdetés az alapján jelenik meg az internetes oldalakon, hogy az adott felhasználó milyen kulcsszavakat írt be a keresőbe. Emiatt a felhasználók nem tartják tolakodónak, inkább érdemi információnak tekintik. A legtöbb esetben ráadásul nem a megjelenések után, hanem csupán akkor kell fizetni, ha valóban történik átkattintás a hirdető oldalára.

Az ilyen rendszerben a hirdetők maguk állíthatják be, hogy milyen keresőkifejezések esetén jelenjen meg hirdetésük a találati lista jobb oldalán. A kezelőfelületre érdemes visszalátogatni később is: a rendszer folyamatosan jelzi a kampány költségeit, illetve az is látható, hogy a megadott szavak közül melyik hány érdeklődőt vonz. Így a kampány menet közben is alakítható, optimalizálható.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward