A Crysis Remastered megjelenése itt van a nyakunkon, alig kell már csak néhányat aludnunk, hogy újra Nomad bőrébe bújhassunk és felderítsük a sziget belsejében található rejtélyt.
Amikor az eredeti játék megjelent, akkor nem csak a sziget alól kilövellő jeget, hanem a videokártyánkat is megolvasztotta a játék. Sok kritika érte annak idején a fejlesztőket, hogy egyetlen egy akkori számítógép sem tudta futtatni akadásmentes módon a játékot. A Crytek viszont bebizonyította, hogy erre a technikai lépésre szükség volt, hiszen sokáig a valaha készült legszebb játéknak tartották (aztán jött a Crysis 2. és a 3. rész ami már az Electronic Arts féle narratívával és butítással rombolta le mindazt, amit szerettünk az első részben).
Úgy tűnik, a Crysis Remastered készítői vicces kedvükben voltak és visszanyúlnak a gyökerekhez, ugyanis a legmagasabb beállításokat nem High, Ultra vagy Maximum jelzőkkel fogják illetni, hanem a „Can it run Crysis?” kérdéssel.
Ez a mód ráadásul direkt úgy lett megtervezve, hogy minden hardverelemet a gépen a végletekig hajtson, szóval kíváncsiak leszünk a végeredményre, amikor nem kell majd az internet tömörített képeire és videóira támaszkodnunk a látvány átélése szempontjából.
A játék gépigénye viszonylag nem lesz túl magas, egy Intel Core i5-3450 / AMD Ryzen 3 CPU, 8 GB RAM, és Nvidia GeForce GTX 1050 Ti / AMD Radeon 470 GPU kell majd a futtatásához. A Digital Foundry pedig exkluzív jogot kapott arra, hogy elsőként mutassák meg számunkra a játék Xbox One X-es változatát.
Amit a Crytek stúdió körbejárása során megtudhattunk, hogy a játék 3 üzemódban tud működni ezen a konzolon. Lesz egy, ami a 4K-s felbontást helyezi előtérbe, egy, ami a 1080p 60 FPS-t, míg a ray tracing beállítással megint csak másfajta látványvilágot fog tudni nyújtani, természetesen a teljesítmény rovására.