Már csak marketing kérdése a 4G

Már csak marketing kérdése a 4G

A magyar piacra két éve robbant be a mobilinternet, s azóta a Vodafone markáns szerepet játszik e távközlési területen is - mondta Döbrőssy Gábor, a Vodafone műszaki vezérigazgató-helyettese egy sajtóbeszélgetésen. A napokban meghaladta a 100 ezret azon ügyfeleik száma, akik modemen, számítógépen keresztül interneteznek, s még több mint ugyanennyien a mobiltelefonjukon. A Vodafone azt várja, hogy év végére legalább 300 ezer előfizetője lesz, s a teljes piaci növekedés több mint ötven százalékát a társaság adja majd. A mobilinternet-piacon a T-Mobile-nak 39 százalék, a Vodafene-nak 38 százalék feletti a részesedése, míg a fennmaradó rész a Pannoné. Magyarországon április végén mintegy 560 ezer fizettek elő mobilinternetre, a december véginél hetvenezerrel többen. Az első négyhavi növekedés több mint felét a Vodafone adta. A Vodafone a magyar mobilinternetes piacon a második, míg a teljes webes piacot nézve a negyedik legnagyobb, ugyanakkor a használat intenzitását vizsgálva első - mondta a vezérigazgató-helyettes. Úgy vélte, a kontrollálható költés nagyon fontos az előfizetőknek, ezért fél éve bevezették az előre fizethető (pre paid) internetes szolgáltatást. A negyedik generációs LTE-hálózatról (Long Term Evolution) Döbrőssy elmondta: a vállalat már tesztelte, s tízszer gyorsabb, mint a most használt 3G-s hálózat. Az új technológia hadrendbe állítása már nem technikai, hanem kereskedelmi és marketingkérdés - tette hozzá a vezérigazgató-helyettes.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward