Június másodikán indul a The Bard's Tale 4 Kickstartere

Brian Fargo szerint meglepő a kiadók közönye és akadékoskodása

Június másodikán indul a The Bard's Tale 4 Kickstartere

Bár a többség azt hiszi, hogy egy patinás sorozat legújabb részének, vagy egy jól sikerült játék folytatásának tervezete könnyedén felkelti a kiadók figyelmét, az inXile Entertaimentet vezető Brian Fargo szerint távolról sem ez a helyzet. A férfi a The Bard's Tale 4 június másodikán induló Kickstarter-kampányának kapcsán osztotta meg az érdeklődőkkel, hogy még egy iparági veteránnak is mennyire nehéz dolga van manapság.

Fargo szerint közösségi finanszírozás nélkül egyszerűen lehetetlen lett volna elkészíteni a Wastelandmásodik részét vagy a Torment: Tides of Numenérát (az még mindig készülőben van), mert bár hosszú éveken keresztül tárgyalt olyanokkal, akiket állítólag érdekeltek az ilyen programok, végül valami miatt mindig visszamondták a megegyezést.

A Bard's Tale negyedik részével való házalás közben egészen abszurd jelenetek is előfordultak. Az egyik kiadó például kerek perec megtiltotta Fargonak, hogy a „dungeon clawler” kifejezést használja, mert az illetékesek elmondása alapján „ a cég nem tudja támogatni az efféle játékokat”. A fejlesztő és csapata úgy dolgozott a vállalkozás számára a programon, hogy a döntéshozók láthatóan nem tudták, hogy mire adták a pénzt.

Fargo természetesen nem csak a nehézségekről beszélt, hanem arról is, hogy mit várhatunk majd az alkotástól, bár értelemszerűen, mivel nemsokára megkezdődik a kampány, nem mondott túl sokat. A kevés biztos információ közé tartozik, hogy játék Unreal Engine 4 alatt fog futni és az eredeti trilógia folytatása lesz, tehát semmiféle módon nem kötődik majd a 2004-ben megjelent, jóval humorosabb hangvételű spin-offhoz.

Fontos még, hogy Fargo nem akar behódolni a trendeknek, tehát a negyedik rész egy csapdákkal, teleportokkal és fejtörőkkel megtűzdelt, érdekes és kihívást jelentő labirintusokkal teli játék lesz, nem pedig egy nyitott világú cím. A férfi szándéka szerint a TBT 4 épp annyira nehéz lesz mint a régiek. Így a játékosnak nem csak hogy semmit sem fognak a szájába rágni, de azzal a gondolattal is meg kell majd barátkoznia, hogy a legtöbbet a nemritkán végzetes hibáiból fogja majd tanulni.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward