Jelentős érdeklődés kísérte a T-Mobile március végén meghirdetett "Én reklámom" című reklámfilmpályázatát. A pályázat keretében a média és a filmezés iránt érdeklődő tehetséges fiatalok kaptak lehetőséget arra, hogy a reklámkészítéssel kapcsolatos elképzeléseiket, egyedi ötleteiket a mobilinternetezés témakörét körüljárva mutassák be.
A pályázatra érkezett alkotások száma messze meghaladta a várakozásokat, összesen több mint 330 értékelhető pályamunka érkezett. Az öttagú zsűri (Herendi Gábor filmrendező-producer, Winkler Nóra televíziós műsorvezető, Szigeti Péter, a Kreatív szaklap főszerkesztője, Langsteiner Marianne, a T-Mobile marketingigazgatója, valamint Liptay Gabriella, a T-Mobile kommunikációs vezetője) a szakmai szempontok alapján Imrei Szilárd alkotását ítélte a legjobbnak, aki így a fődíj, az egymillió forint értékű FHB-bankkártya boldog tulajdonosa lett. Imrei Szilárd filmjében egy gyermek szemszögéből mutatja be, milyen hasznos a mobilinternet a család életében, annak összetartásában. A zsűri a sok értékes pályaműre tekintettel további két különdíj odaítéléséről is döntött. A "Legjobb geg" különdíjat az "Egy apró dolog, ami megnyitja a világot" című film készítője, Szabó Péter kapta, a "Legjobb szereplő" különdíjat pedig Sebestyén Gábor kapta hiteles alakításának elismeréséül. A közönségdíj nyertesei, Plesoczki István és Balázs Máté, egy-egy 200 ezer forint értékű bankkártyát vihettek haza. A nyertes filmek a verseny honlapján, a www.enreklamom.hu oldalon tekinthetők meg.
"Az élmények és gondolatok kifejezésének és másokkal történő megosztásának egyik legsokoldalúbb és egyre meghatározóbb eszköze a film" - emelte ki a pályázat kapcsán Langsteiner Marianne, a T-Mobile marketingigazgatója, hozzátéve: "A filmkészítés, az alkotás valódi szabadságát az egyre több ember számára elérhető, a fiatalok életében ma már legtermészetesebben jelen lévő eszközök és videofeltöltő oldalak teszik teljessé. Éppen ezért gondoltunk arra, hogy a szintén gyorsan terjedő mobilinternetet és az ahhoz kapcsolódó multimédiás kreativitást kicsit szorosabban összekapcsoljuk. A reklámokról mindenkinek van véleménye, de kevesen vágnak-vághatnak bele saját ötleteik megvalósításába. A pályázattal lehetőséget kínáltunk arra, hogy az ehhez kedvet érzők akár egy mobiltelefon segítségével a pályázat erejéig maguk is rendezőkké válhassanak.