Shop menü

HEARTHSTONE: MÁST GONDOLT A BLIZZARD A BAJNOKSÁGOKRÓL

A közönség és a Blizzard elképzelései annyira különböztek az új játékmódról, hogy egyelőre félretették az egészet.
Vaffler Dániel
Vaffler Dániel
Hearthstone: mást gondolt a Blizzard a bajnokságokról

A Blizzard hónapokkal ezelőtt bejelentette, hogy a Hearthstone kap majd egy in-game Tournament módot, amivel bajnokságokat lehetne lebonyolítani. Aztán szeptemberben azt mondta a cég, hogy ennek a fejlesztését határozatlan időre felfüggesztik, magyarázatként pedig csak annyit mondtak, hogy a "jelenlegi állás szerint a végeredmény nem felelne meg mindenki elvárásainak".

Nyilván szeretett volna mindenki kicsit többet tudni a dologról, és most a kreatív igazgató Ben Thompson szerencsére jelentkezett néhány részlettel a Venturebeat számára. Érdekes módon először is azzal kezdte, hogy mivel nem volt gond. Szerinte nem volt probléma a Unity motorral, rendben volt a teljesítmény és a kliens mérete is, megoldották a keresztplatformos játékot, és a fejlesztőcsapat mérete is elegendő lett volna a bajnokságok megvalósításához.

Thompson szerint az igazi probléma abból adódott, hogy túl korán jelentették be a játékmódot. "Valami olyan tettünk, mint a Hearhstone történetében korábban még soha. Olyan korán jelentettünk be egy új módot, hogy az elkezdte a saját életét élni, így a közösség kollektív fejében kialakult egy kép arról, hogy ennek milyennek is kéne lennie".

Thompson elmondta, hogy a fejlesztők ekkor már rég dolgoztak azon a megvalósításon, amit a Blizzard képzelt el, azonban ezen a ponton ez már jelentősen eltért attól, amit a közönség várt volna.

Végül az egyetlen megoldásnak azt látták, ha behúzzák a kéziféket, és alaposan átgondolják az egészet. Ezzel együtt a Blizzard továbbra sem adja fel a dolgot, de Thompson egyelőre nem tudott dátumot mondani, hogy mikor jöhet a játékmód.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére