Sűrű volt a múlt hét a GTA Online játékosai és a fejlesztők számára is, de a Rockstar szerint az induláskor jelen lévő kezdeti problémákat már sikerült megoldaniuk. A legújabb frissítés kijavította az instabilitást okozó bugokat a játék mindkét verziójában.
A játékosok azonban továbbra is elveszett karakterekről, tárgyakról, házakról, pénzről és autókról számolnak be. A Rockstar elmondta, hogy nem feledkeztek meg azokról, akik értékes játékórákat veszítettek el a bugok miatt, és továbbra is vizsgálják, hogy mi okozhatja a hibákat. Azon is dolgoznak, hogy az elvesztett dolgokat helyre tudják állítani, de addig is figyelmeztetésekkel és jó tanácsokkal látják el a játékosokat azzal kapcsolatban, hogyan kerülhetik el a további veszteségeket.
Az online játékból való kilépéskor pl. nem árt pause-ba tenni a játékot, és kiválasztani a szóló módhoz való visszatérést, hogy biztosan elmentésre kerüljön minden. Ha a játékon belül tárgyakat vásárolunk, és rögtön utána lekapcsoljuk a konzolt, vagy a konzol rendszermenüjén keresztül lépünk ki, akkor a tárgyak elveszhetnek.
A Rockstar arra kéri a játékosokat, hogyha a felhő szerver nem elérhető (Rockstar Cloud Servers are unavailable) üzenetet kapják ne használják a Retry gombot, mert ez is adatvesztéshez vezethet. Ha a szerverek nem elérhetőek, ki kell lépni a GTA5 sztori módjába, és onnan próbálkozni újra az Online részbe való belépéssel.
Az új karakterek létrehozása sem teljesen biztonságos, a ma kiadott figyelmeztetés arról szól, hogy aki elveszített már karaktert, az ne próbáljon meg ugyanazon a karakterhelyen újat létrehozni.
Aki már létrehozott karaktert, de a karakterválasztó képen csak ürességet lát a GTA Online-ba való belépéskor, az lépjen vissza a GTA5 sztori módba, és a pause menün keresztül próbáljon meg újra belépni (próbálkozzon, vagy várja meg, amíg a felhő szerverek újra működnek).