Elképesztő környezetek a CryEngine 3-mal

A Crysis 3 egykori művésze lenyűgöző belső és külső helyszíneket készített nekünk a CryEngine 3-mal.

Elképesztő környezetek a CryEngine 3-mal

Sokszor halljuk manapság a különböző játékmotorok vezető programozóitól, hogy a jelenleg használt engine-ek, és az azok által alkalmazott eljárások már képesek lennének közel fotorealisztikus grafikát produkálni, ha alájuk tesszük a megfelelő erősségű hardvert. Valójában szinte már csak a teljesértékű global illumination (és még néhány apróság, illetve a kisebb pontosság) választja el a játékmotorokat attól, hogy például egy egész estés Pixar-film látványvilágát el tudják érni a megfelelő hardverek megléte mellett.

Ezt igyekezett bizonyítani nekünk Joakim Stigsson, aki a Crysis 3-on és a Homefront-játékokon dolgozott environment artistként, és az alábbi három, egészen döbbenetes bemutatóanyagot készítette nekünk CryEngine 3 alatt. Egy erdei ház belsejét és külső környezetét tekinthetjük meg.

Galéria megnyitása grid_on

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward