Shop menü

EA: TÚL BONYOLULTAK A JÁTÉKAINK

Igen, jól olvastátok.
Gera Krisztián
Gera Krisztián
EA: Túl bonyolultak a játékaink

Megdöbbentő kijelentést tett az EA kreatív részlegének egyik magasrangú vezetője a Las Vegasban megtartott D.I.C.E. csúcstalálkozón. Richard Hilleman szerint ugyanis az EA játékain, amik egyébként sem arról híresek, hogy túlzottan összetettek és nehezek lennének, bőven volna még mit egyszerűsíteni, hogy jobban kiszolgálhassák az időhiánytól szenvedő tömegek igényeit.

" A játékaink lényegüket tekintve még mindig túl bonyolultak. Egy átlagos felhasználó még a legegyszerűbb alkotásainknál is hozzávetőlegesen két órát tölt azzal, hogy kiismerje, hogyan is kell azzal játszani. Nem egyszerű rávenni a többséget kitevő, családi életet is élő vásárlóinkat arra, hogy hosszú órákon keresztül tanulgassák, hogyan is kell játszani a videojátékainkkal."

A vele egy színpadon lévő, leginkább a Middle-earth: Shadow of Mordor rendezőjeként ismert Michael de Plater véleménye is érdekes. A sikeres designer úgy gondolja, hogy manapság már minden játék RPG, és senki sem akar fejlődési rendszer, valamint XP nélküli programokat készíteni. De Plater ezen kívül azt a jóslatát is megosztotta a közönséggel, hogy a jövőben minden játék "közösségi" lesz, vagyis fontos részüket képezi majd, hogy a játékosok megosszák egymással élményeiket és elért eredményeiket.

Egyetértetek a két szakember véleményével?

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére