Dragon Age 2: Egyszerűsödnek a dialógusok

A BioWare "felfrissítette" tavaly debütált szerepjátékának dialógus rendszerét, de mondhatnánk azt is, hogy leegyszerűsítette. Mostantól maximum csak 3 válaszlehetőséget kapunk beszélgetésnél. A "jó" válaszok mellett egy kis olajágacska, a "huncut" válaszok mellett görög maszk, míg a "gonosz" válaszok mellett piros ököl lesz az IGN információi szerint.

Dragon Age 2: Egyszerűsödnek a dialógusok

A BioWare "felfrissítette" tavaly debütált szerepjátékának dialógus rendszerét, de mondhatnánk azt is, hogy leegyszerűsítette. Mostantól maximum csak három válaszlehetőséget kapunk beszélgetések közben. A "jó" válaszok mellett egy kis olajágacska, a "huncut" válaszok mellett görög maszk, míg a "gonosz" válaszok mellett egy piros ököl lesz az IGN információi szerint.

Egyes esetekben meglesz a lehetőség arra is, hogy egy társunkra hagyjuk, hogy megoldja a helyzetet (ez általában elég "színpadias" megoldásokat von maga után). Az átvezetőkben lévő kaszabolás mellett felfrissítik a valós idejű harcot is, repkednek majd a végtagok és a megcsonkított testek. A folytatás kidolgozásánál a BioWare a vizuális részre helyezte a legnagyobb hangsúlyt, mivel azt érte a legtöbb kritika (különösen a konzolos verziók grafikájára fekszenek rá).

A Dragon Age 2-t 2011 márciusára ígérik, leegyszerűsített dialógusokkal, dinamikusabb harcrendszerrel és felújított grafikával. No meg természetesen egy teljesen új sztorival! Remélhetőleg a Dragon Age beszélgetései azért nem lesznek túlzottan visszanyesve, jó lenne ha az évek alatt a sorozat nem változna át egy szimpla akció-RPG-vé.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward