Ismét bevásárolt az Epic Games, hogy tovább tuningolja az eddig is remekül működő Unreal Engine-t. Legutóbbi nagyobb akvizíció a Quixel volt novemberben, most viszont az arcanimációkra specializálódott Cubic Motion-t szerezték meg maguknak.
A hivatalos oldalon lévő bejelentés szerint a felvásárlással egyesült a világ legerősebb játékmotorja, a világ vezető karakter kreációs technológiája (3Lateral) a Cubic animációs technológiájával. A korábbi projektjeik nem kerülnek veszélybe természetesen akkor sem, ha nem Unreal Engine-nel készültek azok.
Az Epic Games hasonlóan pozitívan nyilatkozott és alig várják, hogy együtt az Unreal Engine új fejezetébe léphessenek. A valósághű digitális karakterek nem csak, hogy a tartalomkészítők következő fontos célpontjaik, hanem egyben a legkomplexebb kihívás is a computer vision területén. Ezért nagyon fontos, hogy a Cubic Motion automata rendszerei az ő csapatukat erősíti ezentúl és így bárki számára hozzáférhetővé válik a technológia.
A Cubic Persona rendszere szintén az Epic Games-hez került, ami egyfajta valós idejű mocap rendszer.
Az Unreal Engine 4 ingyenesen használható játékmotor és csak a kiadott játék után kérnek jutalékot az Epic Games-nél, ezáltal az indie fejlesztők is bátran dolgozhatnak vele.