Shop menü

AZ LG ÚJ MIKRÓJÁT TELJESEN KÉPERNYŐ BORÍTJA, A HŰTŐJE PEDIG ENNÉL IS ELBORULTABB

Az érdekes hírt a cég korábbi hirdetési ambíciói árnyékolják be, bízunk abban, hogy nem csak az a célja, hogy reklámfelülethez jusson a konyhákban is – a nappalik után.
Szécsi Dániel
Szécsi Dániel
Az LG új mikróját teljesen képernyő borítja, a hűtője pedig ennél is elborultabb

A Samsungnál már láttuk, hogy a vállalat minden új, nívósabb háztartási gépet megjelenítővel igyekszik felruházni. Most pedig arról számolhatunk be a rivális LG kapcsán, hogy ott is hasonló folyamatok lejátszódására kell felkészülni. Az LG a Signature termékcsaládban szokta a prémium készülékeket elindítani, most a cég Signature mikróval, valamint hűtővel keltette fel az emberek érdeklődését.

Láttunk már hatalmas megjelenítőt háztartási gépbe integrálva, például a Samsungnak van olyan Bespoke csúcskategóriás hűtője, melynek ajtaján egy 32 hüvelykes képernyő feszül. Az LG ezen is szeretne túltenni a saját hűtőszekrényénél, és a mikróját is aránytalanul nagy képfelülettel látta el.

Egy olyan mikróval állt elő az LG a CES 2025 alkalmával, mely egy 27 hüvelykes megjelenítőnek ad otthont, a hűtőszekrényen pedig már 36 colos panel látható.

Egy átlagos mikrónak nincs is akkora frontja, amire elférne ilyen nagy képernyő. Egy beépíthető mikrohullámú sütőben jelent meg a nagyra nőtt képernyő. Nem meglepő módon az egység teljesen érintésérzékeny, minden funkcióját a 27 colos felületen lehet kezelni, és persze folyamatosan figyelemmel kísérni a működés során. Az LG már áttetsző OLED technológiás képernyőket is képes nagy mennyiségben gyártani, de ide csak egy LCD panel került. Ez viszont nem jelenti azt, hogy a T-OLED parlagon heverne.

Az új hűtőnél az LG megoldotta, hogy az ajtóba a T-OLED, vagyis transzparens OLED képernyőt integrálja, ennek köszönhetően szó szerint be lehet majd látni a hűtőbe, miközben egy 36 colos, érintésérzékeny kezelőfelületet is nyújt a szerkezet. Több üzemmódja lesz a panelnek, vegyes valóságban a hűtőben látható képhez igazodva is tud megjeleníteni információkat.

Galéria megnyitása

A vállalat elmondása alapján a nagy képernyő „immerzív szórakoztatási lehetőséget biztosít rögtön a konyhában”. A Signature termékeknek mindig az a célja egy kicsit, hogy újradefiniálja a kategóriáját, és az LG szerint a mikrohullámú sütője és hűtője is éppen ezt teszi majd. Az InstaView technológia révén lehet majd élő képet látni plusz infókkal. Rendelkeznek a termékek hangszóróval is, tehát minden megvan bennük ahhoz, hogy videókat lehessen rajtuk fogyasztani. A konyhában a főzővideók nagyon hasznosak lehetnek majd.

Rendelkeznek a szerkezetek Wi-Fi kapcsolódási lehetőséggel, hogy valós időben legyenek képesek bármilyen tartalmat elérni az internetről. Mindezek a funkciók  arra is lehetőséget teremtenek, hogy a készülékek reklámokat jelenítsen meg. Ez pedig azért mertült fel, mert az LG az utóbbi időben több olyan lépést is tett, amivel a hirdetési piacnak igyekezett teret engedni a termékein.

Ha már ott a nagy képernyő, és úgyis 2 percig fog melegedni az étel a mikróban, akkor miért is ne lehetne közben levetíteni egy 1 perces hirdetési blokkot sütéssel, főzéssel vagy akár a bevásárlással kapcsolatosan?

A képernyőkön keresztül lehet majd kezelni a többi kapcsolódó okosotthon berendezést. ThinQ kompatibilis LG termékekről beszélhetünk, sőt mi több, azt is büszkén emelte ki a cég, hogy garantálja a Mattert, valamint Threadet használó eszközök kezelését is. Támogatott a mesterséges intelligencia is, persze ezen senki nem lepődik már meg, főleg nem az LG részéről, ahol a ThinQ AI már évekkel a mostani nagy MI láz előtt elindult.

Egyéb háztartási berendezéseket is felvonultat majd a CES-en az LG. Jön a vállalattól például új Signature mosógép és szárítógép is. Ezek a cég legújabb AI Direct Drive hajtását használják már, miközben ugyancsak kaptak képernyőt. Persze itt a megjelenítők jóval kisebbek, 7 hüvelykes átlóval szolgálnak mindkét eszközön.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére