Amnesia: A Machine for Pigs narratíva

... nem lesz úgy visszanyesve mint a Dear Estheré.

Amnesia: A Machine for Pigs narratíva

Az új Amnesia átvesz néhány elemet a fejlesztő, Dan Pinchbeck legutóbbi alkotásából, a Dear Estherből, de egyáltalán nem lesz ugyanolyan típusú. Valljuk meg a Dear Esther egészen egyedi élményt nyújtott, de nem nevezhető játéknak. Ezt persze nem mint kritikát közöljük, hanem mint tényt, mivel a program remek volt.

A Thechineseroom atmoszférikus kalandjának megvan a maga rajongói köre, de néhányan elégedetlenek voltak a pusztán felfedezésből álló tartalmával. A Machine for Pigs megfelel majd a klasszikus horror-sztori előírásainak. Fel fogják használni, amit eddig tanultak és tapasztaltak a történet csavarásának fondorlatairól viszont. A legjobb eszköz a feszültség növelésére az állandó utalások használata. Nem kell beavatkozni, hagyni kell, hogy a játékosok rakják össze a sztorit, valósággal megírják a történetet a nyomokból, amit hagynak nekik.

"Nagyjából nincs olyan egy horror játékban, amit ha megvalósítasz, az ijesztőbb mint amit a játékos gondol, hogy te tálalsz majd. Abban a pillanatban ahogy megmutatod, rengeteg erőt veszítesz el, amivel megijeszthetnéd őket."

Az Amnesia: A Machine for Pigs 2013-ban jelenik meg, a Frictional ijesztőre sikeredett 2010-es játékának folytatásaként és függetlenként jelenik majd meg. A Thechineseroom egyébként dolgozik egy másik játékon is, melynek címe Everyone's Gone to the Rapture. Ez a játék 1 órával a világ vége előtt játszódik majd és egy FPS nézetű, ám szintén nem harcolós játék lesz.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward