Shop menü

A UBISOFT SZERINT A MIKROTRANZAKCIÓK VALÓJÁBAN SZÓRAKOZTATJÁK A JÁTÉKOSOKAT

Török Roland
Török Roland
A Ubisoft szerint a mikrotranzakciók valójában szórakoztatják a játékosokat

A Ubisoftnak nem csak a videojátékok életben tarthatóságáról vannak furcsa elképzelései. Egyre inkább kirajzolódik, hogyan sikerült a világ egyik legértékesebb játékipari vállalatának odaáig süllyednie, hogy a Tencent lényegében elvette tőle a legnagyobb sorozatainak a jogait.

A részvényeseknek kiküldött pénzügyi jelentésben a következő sorok olvashatóak.

„A játékosélményt tiszteletben tartó és hosszú távon fenntartható monetizációs és elköteleződési irányelvek alkalmazása. Az Ubisoftnál az aranyszabály a prémium játékok fejlesztése során az, hogy a játékosok teljes mértékben élvezhessék a játékot anélkül, hogy további kiadásokra kényszerülnének. 

A prémium játékokon belüli monetizációs ajánlataink szórakoztatóbbá teszik a játékosélményt, mivel lehetőséget adnak az avatárok testreszabására vagy a gyorsabb fejlődésre – ezek azonban mindig opcionálisak.”

Egy ma született bárány talán tényleg elhiszi, amit a Ubisoft állít, miszerint a mikrotranzakció szórakoztatóbbá teszi a játékokat. A mikrotranzakciók előtt ez azonban a videojátékok szerves része volt, a játékok úgy oldották fel ingyen, mikrotranzakció nélkül ezeket a tartalmakat, hogy nem kellett soha bankkártyához nyúlni.

Természetesen minden játékos szeretne digitális skinekre pénzt kiadni, ha utána a kiadó kifejezetten azért harcol, hogy ha kell, ő maga semmisíthesse meg a már eladott játékokat a felhasználó gépéről.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére