Víz alatti harc a Guild Wars 2-ben

Izgalmas víz alatti élményeket ígérnek a Guild Wars 2 fejlesztői.

Víz alatti harc a Guild Wars 2-ben

Amikor lemerülünk le a Guild Wars 2 tengereinek mélységeibe, karakterünk automatikusan víz alatti fegyverekre, szakértelmekre és légzőkészülékre vált majd, így nekünk nem kell ezekkel az apró részletekkel foglalkoznunk, és szabadon átadhatjuk magunkat a felfedezés vagy épp a harc örömeinek - a GW2-ben rengeteg tennivaló akad majd a víz alatt is.

A fejlesztői blogban Jonathan Sharp rendszer designer elmondta, hogy légzőkészülékünket alapban megkapjuk majd. A levegővétel csak akkor lesz gond, ha életerőnk nullára csökken, ekkor fuldokolni kezdünk. Ha nem sikerül időben elérnünk a felszínt, vagy elpusztítanunk ami miatt ebbe az állapotba kerültünk, akkor várhatjuk, hogy valaki feltámasszon minket.

A víz alatt használható fegyverek családjának tagjai a következők: lándzsák (közelharchoz), háromágú szigonyok (távolsági mágikus fegyverek), és szigonypuskák (távolsági mechanikus fegyverek), ezek használata kaszthoz kötött lesz.

Szárazföldi szakértelmeink közül nem mind működik majd ebben a közegben, de lesznek speciális vízi jártasságok, melyekre lecserélhetjük őket.

A vízi mozgás is egyszerűen kezelhető lesz: úszhatunk a felszínen (mit sem sejtve az alattunk esetleg ránk leselkedő veszélyekről), vagy le is merülhetünk, ehhez csak lefelé kell nézzünk, és előre mozognunk. Ha kalandosabb hajlamúak vagyunk, akár fejest is ugorhatunk egy szikláról üldözőink elől, miközben golyók és nyílvesszők zúgnak el körülöttünk és varázslatok perzselik ruhánk szélét.

Míg a szárazföldön a területre ható varázslatok és effektek a karakter körül 2D-ben, kör alakban töltik ki a teret, a víz alatti harc esetében ezt 3D-ben kell elképzeljük, így azokra az ellenfelekre is hatással lehetünk, akik alattunk, vagy fölöttünk vannak. Ellenfeleinket lehúzhatjuk a mélybe, vagy akár felránthatjuk a felszínre is. Izgalmas taktikai lehetőségek rejlenek ezekben a csatákban: pl. ha a mélyből mozgásképtelenné teszünk egy felszínen úszót, akinek a feje még a víz felett van, azaz szakértelmei még nem kapcsoltak át víz alattira, csúnya dolgokat művelhetünk vele.

Sokszor próbára tehetjük majd vízi jártasságunkat: a GW2-ben a dungeonök közül a legtöbb tartalmaz vizes részeket is, de kalandjaink során is sokszor tehetünk majd kisebb-nagyobb tenger alatti kirándulásokat, a karakterünk történetével foglalkozó küldetés is elküld minket a víz alá. A szokásos cápákon, vérmes halakon és tengeri szörnyeken kívül találkozhatunk majd a Krait nevű megátalkodottan gonosz faj tagjaival is. Az biztos, hogy nem ússzuk meg szárazon, mert a fejlesztők szerint a vízi kalandok a játék alapvető és fontos részét képezik.

A béta még idén várható, de a kész játék csak jövőre jelenik meg, bár az NCSoft és az ArenaNet a pontos dátumról még nem nyilatkozott. Mi már nagyon várjuk.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward