Verona - új magyar fejlesztésű játék a Kickstarteren

Rómeo és Júlia sci-fi köntösbe ágyazva, meghintve a Josh Wedon-féle Firefly-sorozat hangulatával.

Verona - új magyar fejlesztésű játék a Kickstarteren

Egy újabb független magyar csapat tűnt fel a színen, melynek tagjai korábban például a Sine Mora-n dolgoztak, nagyrészt régebbi Digital Reality-tagokat üdvözölhetünk soraik között. Ők szeretnék most Kickstarteren tető alá hozni a Veronát, ami a leírás szerint egy sci-fi akció-kalandjáték, és Shakespeare klasszikus Rómeó és Júlia történetét hozná össze a Josh Wedon-fél Firefly-jal.

Az alaptörténet szerint a Föld elkezd belezuhanni a napba a 22. században. A gazdagok persze már rég elhagyták a bolygót, és külső kolóniákon élnek, de még mindig milliók maradtak hátra. A játékos egy csoport extractort alakít, akik nagyjából zsoldos tolvajoknak felelnek meg. Ők visszatérnek az apokalipszis előtt álló Földre, hogy mindenféle hátrahagyott értéket vigyenek el, de aztán ráakadnak valami sokkal fontosabbra.

A fejlesztők mindezt epizodikus formában szeretnék megvalósítani. A tervek szerint az első évad öt epizódból áll majd, epizódonként 45-60 percnyi játékidővel, de összességében a felfedezéssel és mindenféle dolog összegyűjtésével akár 15 órányi játékidőre is számíthatunk.

Úgy tűnik, hogy a játékmenet alapvetően gyűjtögetésből, felfedezésből és harcból áll majd. A gyűjtögetésben és az értékek megszerzésében segítségünkre lesz a Firefly névre hallgató kis drónunk, akivel mindenféle környezeti feladványt kell megoldanunk. A drón egyébként fejleszthető is, így korábban elérhetetlen területekre mehetünk be vele, és újabb lehetőségek nyílnak meg a játékmenetben.

Ami a harcot illeti, az Uncharted által inspirált modern 3D-s, fedezékes lövöldözésre kell számítani, leginkább zárt, de több elágazással rendelkező pályákon. Az egyes epizódokat intermezzók kötik össze, amik 2D-s kalandjáték formájában valósulnak meg az anyahajónkon, a Queen Mab-on. A készítők ezen kívül beépítenek egy rejtett karma-rendszert, így a játékos döntései befolyásolják a történetet, és a csapattagok viszonyait és reakcióit.

A Prior Games stúdió alapvetően 375 ezer dollárt kér a megvalósításhoz, ám ekkor még sajnos csak a PC-s verzió megjelenése garantált. Az Xbox One-os és PS4-es változatok az utolsó 750 ezer dolláros kiterjesztett cél teljesülésekor jöhetnek létre. Biztató, hogy a projektbe olyan arcok is besegítenek, mint a Lollipop Chainsaw és a Killer is Dead koncepciógrafikusa, Tony Holmsten, a zenét pedig Greg Edmondson szerzi, aki a Firefly-tévésorozat és az Uncharted-játékok muzsikáit is komponálta.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward