Új értékesítéstámogató rendszert fejleszt a Nextent

Új értékesítéstámogató rendszert fejleszt a Nextent

A Nextent Informatika Zrt. mesterséges intelligencián alapuló, az értékesítés hatékonyságát növelő rendszerprototípust fejleszt egy kutatási program keretében. A rendszer nyomon követi az értékesítési beszélgetések során az ügyintéző és az ügyfél érzelmeit és egyéb beszéddinamikai jelzőit, majd ezekből adatbázist épít. A tárolt információk alapján minden egyes új beszélgetést kiértékel a rendszer, majd értékesítési valószínűség alapján rangsorolja a beszélgetéseket. A módszer segítségével lehetővé válik egyrészt a korábban bizonytalan, de potenciális ügyfelek számára a termék vagy szolgáltatás sikeres kiajánlása, másrészt értékes információkat nyújt a telefonos értékesítő apparátus számára, amelyeket fel lehet használni az értékesítők oktatása, képzése során is. A társaság közleménye szerint a telefonos értékesítés gépi támogatása elsősorban olyan vállalatok számára lehet érdekes, ahol direkt telefonos értékesítést, keresztértékesítést vagy bejövő hívások alatti értékesítést folytatnak és szeretnék növelni annak hatékonyságát.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward