A SpatialOS többjátékos-fókuszú felhőplatformot megalkotó Improbable két játékstúdiót alapított, hogy saját online multiplayer projektjeik lehessenek. Az egyik csapat Londonban, a másik pedig a kanadai Edmontonban található.
Ez utóbbi helyszínen már ötvenen dolgoznak az Improbable első játékán, ami természetesen a SpatialOS-t használja. A stúdió feje Aaryn Flynn, a BioWare exvezetője, aki tavaly lépett be a céghez, a BioWare-nél pedig a Mass Effect-, és Dragon Age-sorozatok készítését irányította. Flynn ott lesz az idei GDC-n, és elvileg beszél majd a projektről is.
Londonban az ex-DICE-os (de az Epic Gamesnél és az Infinity Wardnál is megfordult) John Wasilczyk keze alatt új emberek és a meglévő Improbable-alkalmazottak készülődnek.
Az Improbable további stúdiókat is szeretne a jövőben, szintén a játékkészítés, illetve a SpatialOS fejlesztése érdekében. A rendszert jelenleg például a léghajós sandbox MMO Worlds Adrift használja.