Shop menü

TOVÁBBRA SEM KEDVELI A SINGLE PLAYER JÁTÉKOKAT A MICROSOFT

A Microsoft stúdióinak új vezetője szerint közösségi jellegű, folyamatosan bővülő játékokat vár tőlük a közönségük.
Vaffler Dániel
Vaffler Dániel
Továbbra sem kedveli a single player játékokat a Microsoft

A Microsoft Studios új vezetője, Matt Booty az MVC ehavi számában nyilatkozott, és mint a vállalat stúdióit összefogó fejes, tulajdonképpen megmutatta az irányt, amerre a továbbiakban menni fognak. Ami tulajdonképpen egyáltalán nem tér el attól az iránytól, amerre eddig haladt a vállalat.

"Mindig lesznek 20-30 órás egyjátékos anyagok, és mi szeretjük ezeket, és helyük van a piacon. Azonban úgy látjuk, hogy arra kell koncentrálni, hogy egy játék közvetíthető, nézhető legyen, tartalmazzon eSport potenciált, és hosszú távra lehessen vele tervezni" - kezdte.

Booty szerint ma már nagyon elképzelni, hogy bárki is elkészítsen egy AAA-kategóriás játékot úgy, hogy nem gondolja már ki előre, hogy milyen szolgáltatásokat, tartalmi bővítéseket ad majd hozzá a megjelenés után.

A vezető úgy véli, a játékok sokkal közösségibbé, elterjedtebbé váltak, sokkal szélesebb kör játszik manapság, mint korábban. "A játékipar növekszik, és ez nem azt jelenti, hogy ne lenne helye a single player, történetorientált, filmszerű játékoknak, de a mi felhasználóink inkább a közösség-orientált, folyamatosan bővülő franchise-okat szeretnének. Szerintem ez pontosan a mostanában általánosan népszerű trendeknek is."

Booty elmondta, a Microsoft jelenleg a "játék, mint szolgáltatás" elkötelezett híve, és erről nem lehet egyszerűen váltani, ha éppen a trendek is változnak. Hiszen a trendek akár egy éven belül is kicserélődhetnek, egy játék azonban három-négy évig készül.

"Le kell tennünk a voksunkat egy hosszú távú stratégia mellet, aminek szinkronban kell lennie a játékaink fejlesztési ciklusaival és a felhasználóink ízlésével. Ezzel érhetünk el sikereket" - fejezte be.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére