Teljesen lemondana a single player játékokról az Epic

A stúdió szerint többé nem éri meg ilyen játékokkal foglalkozni, inkább átmennek függetlenbe.

Teljesen lemondana a single player játékokról az Epic

Az Epic Games egykor olyan legendás single player játékok megalkotásától vált híressé, mint az Unreal. Később aztán Xbox 360-on is folytatódott ez a Gears of War-sorozattal, ahol a kampány legalább olyan fontos volt, mint a multiplayer. Pár napja azonban arról számoltunk be, hogy a Gears of War 4 elkészítése akár 100 millió dollárba is kerülhetett volna a stúdiónak, ráadásul közben még a Microsofttal sem volt éppen jó a viszonyuk.

Most Tim Sweeney, az Epic alapítója és az Unreal Engine vezető programozója már arról beszélt, hogy valószínűleg végleg elpártolnak a hatalmas és drága AAA-kategóriás játékok készítésétől. Szerinte ahhoz, hogy ilyen játékokat hozzanak ki a jövőben, mindenképpen együtt kellene működniük egy nagy kiadóval, erről azonban inkább lemondanának.

"Láttuk, hogy üzletileg alaposan át kell alakulnunk. Azt látjuk, hogy jelenleg az iparág legjobb játékai úgy készülnek, hogy folyamatosan, élőben frissülnek és alakulnak a közönség részvételével, és nem szimpla dobozos megjelenések."

"Észrevettük, hogy éppen ezért át kell alakulnunk egy Xboxra koncentráló, némileg beszűkült fejlesztőből egy multiplatformos stúdióvá, és magunknak kell kiadnunk a játékainkat, teljesen függetlenül" - mondja Sweeney.

Az Epic tényleg ezt is teszi: jelenleg a stúdió a Paragon néven készülő shooter-MOBA hibriden dolgozik, de ha minden igaz, akkor a háttérben még mindig készül a Fortnite is.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward