Shop menü

SZOLGÁLTATÁS ALAPÚ ONLINE JÁTÉKON DOLGOZHAT A NAUGHTY DOG

A Last of Us és az Uncharted fejlesztője kirakott egy álláshirdetést.
Vaffler Dániel
Vaffler Dániel
Szolgáltatás alapú online játékon dolgozhat a Naughty Dog

A leginkább kiváló egyjátékos anyagairól ismert, Sony által tulajdonolt Naughty Dog a jelek szerint egy online multiplayer játékon (is) dolgozik, ami a jelek alapján egy nagyobb projektnek tűnik. Legalább ezt lehet levenni az álláshirdetésekből, ami a stúdió oldalán tekinthető meg.

A nyitott pozíció kifejezetten egy olyan munkavállalót keres, aki meg tudja tervezni egy online multiplayer játék gazdasági modelljét, kialakítva egy olyan jutalmazási rendszert, aminek köszönhetően a játékosok hosszú ideig újra és újra visszatérnek majd az alkotáshoz.

Az álláshirdetés ezen kívül kiemeli, hogy meg kell teremteni a játékosok számára az "önkifejezés lehetőségét", ami alatt azt kell érteni, hogy a testreszabhatósághoz szükségesek kozmetikai holmik és egyéb dolgok. Ezen kívül szintén szó van arról, hogy a sikeres jelölt majd a játék "élő szolgáltatási" csapatával fog együtt dolgozni.

Ez utóbbi alapján ugyebár egyértelműen arra lehet gondolni, hogy ez egy nagyobb, hosszabb távra tervezett projekt.

Habár a Naughty Dog alapvetően a single player játékairól ismert, azért a multiplayerben is van bőven tapasztalatuk, hiszen a Uncharted és az első The Last of Us is elkalandozott ebbe az irányba. Fontos megemlíteni, hogy a stúdió korábban jelentős mennyiségű munkát fektetett a The Last of Us Part 2 multiplayer módjának elkészítésébe is, azonban azt szüneteltették annak érdekében, hogy befejezzék az egyjátékos módot.

Valószínűtlen tehát, hogy azt a munkát kidobták volna, inkább arról lehet szó, hogy ha már egyébként is halasztódik a multiplayer, akkor gyaníthatóan inkább kibővítik egy különálló, önmagában is teljesnek tűnő játékká. Ezt látszik alátámasztani a stúdió eredeti nyilatkozata is:

"Ahogy azt korábban mondtuk az egyjátékos kampány eddig a legnagyobb projektünk a Naughty Dog történetében. Ezzel párhuzamosan zajlott az első rész Factions módjának alapos tovább fejlesztése is, azonban ezzel kapcsolatban a csapat víziója egyre nagyobbá vált, és elkezdtünk rá többként tekinteni, mint egy egyszerű kiegészítő mód a kampány mellé. Mindkettőt azonban nem tudjuk egyszerre támogatni, így amellett döntöttünk, hogy az online mód nem lesz benne a The Last of Us Part 2-ben."

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére