Shop menü

STEELSERIES RIVAL 600: KÉT ÉRZÉKELŐVEL A PONTOSSÁGÉRT

A szokásos TrueMove3 szenzor mellé egy dedikált mélységérzékelő is került.
Víg Ferenc (J.o.k.e.r)
Víg Ferenc (J.o.k.e.r)
SteelSeries Rival 600: két érzékelővel a pontosságért

Elkészült a SteelSeries Rival sorozatának legfrissebb tagja, a Rival 600-as egér, ami kiváló felszereltséggel érkezik, mégsem ezzel, hanem két érzékelőjével próbál kiemelkedni a gamer egerek szerteágazó kínálatából.

Az elsődleges optikai érzékelő a korábbi modellekről már ismert TrueMove3, ami 100 és 12000 CPI közötti felbontással használható, az aktuális felbontás-érték pedig tetszőlegesen, 100 CPI-s lépésközzel adható meg. Ez a szenzor pontosan, valós időben, mindenféle interpoláció és gyorsítás nélkül működik, azaz a kijelzőn megjelenő kurzor mozgása egy az egyben leköveti az egér valós mozgását.

Galéria megnyitása

Ehhez a szenzorhoz most egy mélységérzékelő szenzort is társítottak, aminek egyetlen feladata van: precízen és gyorsan érzékelni, ha felemelték, illetve letették az egeret. A szenzor már a 0,5 milliméteres emelést is pontosan érzékeli, az érzékenység pedig 0,5 milliméter és 2 milliméter között állítható, így ízlésünknek megfelelően működhet az újdonság. A szenzor tulajdonságairól készített gyártó videó az alábbiakban tekinthető meg:

A riválisok megoldásaival ellentétben, amelyeknél az emelést és az egér letételét általában apró – vagy nem is olyan apró – kurzorugrálás kíséri, a SteelSeries Rival 600 felemelése nem jár váratlan kurzor-elmozdulással, ami hozzájárulhat az eredményesebb játékhoz. A SteelSeries tesztje során mind a Razer Deathadder Elite, mind a Logitech G403, mind pedig a Zowie FK1 esetében tapasztalható volt némi zavaró kurzorelmozdulás az egerek felemelésekor és letételekor.

Galéria megnyitása

A TrueMove3+ szenzorrendszer mellett egyéb érdekességek is találhatóak a Rival 600 fedélzetén. Az egér jobb- és bal oldalára súlyokat helyezhetünk, így a súlypontot is befolyásolni lehet. Súlyok nélkül csak 96 grammot nyom az újdonság, mint egy Rival 310-es modell, de ha minden súlyt a helyére pakolunk, akkor már a Rival 500 MMO egér szintjén járunk – ez 128 grammos tömeget jelent. A súlyok variálásával összesen 256 féle konfiguráció hozható létre, ami elég komoly testreszabhatóságot jelent, hála a nyolc darab 4 grammos súlynak.

A fedélzeten található hét egérgomb programozható, csak úgy, mint a nyolc zónából álló RGB LED világítás működése – mindkettőhöz a SteelSeries Engine segédprogramra lesz szükség. A fő egérgombok alatt található kapcsolók kellően strapabíróak, ugyanis élettartamuk során 60 millió lenyomást is kibírnak.

Galéria megnyitása

A stabil és kényelmes fogásról oldalsó szilikon betétek gondoskodnak, az egér megfelelő működését pedig 32-bites ARM processzor segíti. Ezzel együtt némi fedélzeti memória is rendelkezésre áll a CPI beállítások, az egyedi világítási beállítások, a gombokhoz rendelt makrók és az emelési magassággal kapcsolatos beállítások tárolására, így ha nem saját gépünkkel játszunk, az egér akkor is megszokott beállításainkkal működhet. Extra szolgáltatás a Gamesense támogatás, amellyel az egér a támogatott játékokban történő eseményekre, vagy éppen a Discord értesítésekre is különböző RGB LED effektekkel reagálhat.

A Rival 600 várhatóan hamarosan elérhető lesz kereskedelmi forgalomban, hivatalos listaára a gyártó tájékoztatása szerint 89,99 euró.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére