Spider-Man: Miles Morales - PS5-ön dönthetünk a 30fps és a 60fps között

De melyik változat lesz elérhető PS4-en és melyik PS5-ön? Lehet majd frissíteni a next-gen verzióra? Elmagyarázzuk!

Spider-Man: Miles Morales - PS5-ön dönthetünk a 30fps és a 60fps között

Végre kiderült, hogy mire számíthatunk teljesítményben és grafikában a Marvel’s Spider-Man: Miles Morales címen érkező játékról, ami már a PS5 megjelenésének napján elérhető lesz, de egyúttal megjelenik majd PS4-re is - annak ellenére, hogy a Sony korábban azt hangoztatta, hogy az éles generációváltásban hisz, és a Ghost of Tsushima után már nem érkezik több first-party exkluzív játék a jelenlegi konzolra.

Éppen ezért érdemes azzal indítani a dolgokat, hogy letisztázzuk a játék különböző verzióit, és a körülöttük kialakult esetleges félreértéseket.

Szóval, az a helyzet, hogy valójában két játékról beszélünk, hiszen PS5-re érkezik a Spider-Man Remastered, valamint a Spider-Man: Miles Morales is, és ezeket meg lehet kapni egyben, valamint külön is. De az egyszerűség kedvéért kezdjük az újdonsággal, ami a Miles Morales.

A Spider-Man: Miles Morales tehát megjelenik PS4-re és PS5-re, és amennyiben a jelenlegi konzolra vásároljuk meg, úgy később ingyenes frissíteni tudjuk majd a next-gen verzióra. Ez a játék mind a két konzolon 59,99 euróért érkezik. Ezek mellé megjelenik a Spider-Man Remastered, aminek a célja, hogy az alapjáték kihasználja a PS5-ben rejlő lehetőségeket, és ez csak az új konzolra fog megjelenni.

Viszont:

  • a PS4-es alap Spider-Manről nem lehet frissíteni a next-gen verzióra.
  • és külön, önmagában a PS5-ön sem lehet megvenni.

Így tehát kétféle metódus létezik a beszerzésére: vagy megvásároljuk a Spider-Man: Miles Morales Ultimate Editiont, amiben benne van a Spider-Man Remastered, és ezért kifizetünk 79,99 eurót, vagy ha a sima Miles Moralest vettük meg, akkor a játékon belül egy fizetés upgrade keretein belül utólag is beszerezhetjük a Spider-Man Remasteredet.

Most hogy ezt (reményeink szerint) sikerült helyre tenni, akkor vágjunk bele abba, hogy mire számíthatunk PS5-ön. Egyrészt a játékban nem lesznek töltések, hála az SSD-s háttértár-rendszernek, még gyorsutazáskor is gyakorlatilag azonnal megérkezünk majd a helyszínre.

Ezen kívül kétféle beállítás között válthatunk: a Fidelity Mode a látványt részesíti előnyben, ilyenkor a játék 4K-ban és 30fps-sel fut, és az összes létezi grafikai beállítás és ray-tracing fel van tekerve. A másik a Performance Mode, ahol a cél a stabil 60fps tartása, lejjebb tekert grafikai opciókkal és kevesebb, vagy teljesen kilőtt ray-tracinggel.

A Performance Mode esetében a felbontást is lejjebb veszi a játék, de úgy tudjuk, hogy itt a fejlesztő Insomniac Games egy temporal-injection eljárást vet be, amivel több képkockából nyert kép információk alapján renderel a játék, és skáláz fel 4K-ra. Így tehát még ha a natív 4K képminőségét nem is tudja hozni, valószínűleg nagyon közel lesz ahhoz, és gyaníthatóan akció közben nem igazán lehet majd észrevenni a különbséget.

Neked ajánljuk

Kiemelt
{{ voucherAdditionalProduct.originalPrice|formatPrice }} Ft
Ajándékutalvány
-{{ product.discountDiff|formatPriceWithCode }}
{{ discountPercent(product) }}
Új
Teszteltük
{{ product.commentCount }}
{{ product.displayName }}
csak b2b
nem elérhető
{{ product.originalPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.displayName }}

Tesztek

{{ i }}
{{ totalTranslation }}
Sorrend

Szólj hozzá!

A komment írásához előbb jelentkezz be!
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mondd el, mit gondolsz a cikkről.

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap