A Silent Hill 2 és 3 portját tartalmazó gyűjteményes kiadás minőségét már sokan kritizálták, teljesen jogosan, a PS3-as és az Xbox 360-as verzió rengeteg bugot tartalmazva jelent meg, melyek többek között az audióra, a framerate-re és a vizuális effektekre is kihatottak. Még maga a kiadó, a Konami is elismerte, hogy nem végeztek valami jó munkát a HD változattal, ennek oka pedig az volt, hogy a porthoz nem állt rendelkezésükre a teljes végleges forráskód, ezért rengeteg hibát kellet kijavítaniuk, pl. volt egy pont, amikor a főhős, Heather kék színben tündökölt. Az eredeti játékok művészeti rendezője, Masahiro Ito maga is lesújtóan nyilatkozott a HD remake minőségével kapcsolatban, és amikor meglátta az átiratból származó screenshotokat, csak ennyit tudott mondani: "OMG!".
A Konami most bejelentette, hogy az Xbox 360-as verzióhoz nem ad ki patchet, ami azért is furcsa, mert a játék múlt hónapban kapott PS3-as tapaszt. A kiadó technikai és erőforrás eredetű okokra hivatkozott, és elnézést kért mindazoktól, akiket érintenek a fenti problémák, bár őket valószínűleg ez nem vigasztalja.
Kapcsolódó cikkünk: Félkész kódból készült el a Silent Hill HD Collection