Shop menü

RENGETEG ELÉGEDETLEN JÁTÉKOSSAL INDULT ÚTJÁRA A WUCHANG

A fejlesztők több módon is próbálják becsapni a játékosokat.
Török Roland
Török Roland
Rengeteg elégedetlen játékossal indult útjára a Wuchang

Az új souls-like játék hamar a Steam egyik legnépszerűbb címe lett. Az 50 eurós Wuchangra több százezren voltak kíváncsiak a megjelenése óta, ami bárhogyan is nézzük, hatalmas siker a Leenzee  stúdió részéről.

A játék PC-s, pontosabban a Steames értékelései viszont elég erőteljesen abba az irányba mutatnak, hogy a játékkal súlyos problémák vannak. A Steam értékelések 40% körül kavarognak, ami rosszabb, mint amit a Gollum játék fel tud mutatni.

A játékosok legnagyobb problémája a címmel, hogy játszhatatlanul szaggat. Sokak szerint a fejlesztők megint az Unreal Engine 5-re hagyatkoztak, hogy kiváló látványban legyen az embernek része, ám mivel fogalmuk sincs, hogyan kell játékot optimalizálni, ezért végül játszhatatlan a játék. Rengeteg játékos fájlalja, hogy nagyon várták a címet, mégse tudnak vele emiatt játszani. 

A fejlesztők első javításai pedig további olajat öntöttek a tűzre, hiszen lényegében átverik a játékost a valós teljesítményt illetően. Történt ugyanis, hogy a játékos hiába állítja be a felbontását 100% natív beállításra, az 1.3 javítás óta a fejlesztők egyszerűen csak hazudnak arról, hogy valóban 100%-os felbontáson futna a cím. 

Több tesztet is találni a neten, akik valahogyan kipróbálják, hogy mit jelent ez a gyakorlatban, és kiderült, hogy patch-től függően a háttérben a játék bekapcsolja a TSR, DLSS és FSR funkciókat anélkül, hogy erről szólna a felhasználónak, vagy bármilyen módon jelezné ezt.  A játék iránti érdeklődés elég erősen csökkent a megjelenése óta, ám a magas kezdeti eladások valószínűleg megadták a kezdeti löketet ahhoz, hogy a fejlesztőknek ne legyenek anyagi problémáik.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére