Shop menü

REKORD ELADÁSI MENNYISÉGGEL ZÁRTA 2019-ET A HUAWEI

Soha annyi okostelefont nem adott el a kínai gyártó, mint tavaly, pedig nem volt egyszerű helyzetben.
Szécsi Dániel (DemonDani)
Szécsi Dániel (DemonDani)
Rekord eladási mennyiséggel zárta 2019-et a Huawei

A Huawei számára nagyon nehéz ez az időszak, mert borzasztóan kemény döntéseket kell meghoznia, amik sorsfordítóak lehetnek, de mindenképpen szükségesek a biztos talpon maradás érdekében. Az pedig nagyon jól jön a cégnek, hogy a kellemetlenségek ellenére is olyan eredményt hozott össze, amire büszke lehet.

Tavasszal valószínűleg senki nem mert volna arra fogadni, hogy a Huawei az Egyesült Államok döntése mellett is képes lesz minden eddiginél több okostelefont értékesíteni, de így lett. Sokaknak okozott meglepetést azzal a Huawei, hogy a kedvezőtlen piaci viszonyok mellett is képes volt 240 millió mobilt eladni. Az IDC 2018-as eladási adatait alapul véve 16,5 százalékos növekedést ért el a Huawei, ugyanis egy évvel korábban 206 milliós forgalmat volt képes elérni.

Galéria megnyitása

A Huawei valószínűleg ennél is sokkal jobb eredményt lett volna képes elérni, ha nem szólnak közbe az amerikai törvényhozók, de azt már sosem tudjuk meg, hogy mi lett volna, amennyiben nem így alakul. És a kínai gyártó a színfalak mögött már gőzerővel dolgozik azon, hogy képes legyen a továbbiakban fenntartani a forgalmát a Google és más amerikai partnerek elvesztését követően is. A legfontosabb célja a vállalatnak, hogy megfelelő szintre fejlessze a Huawei Mobile Services csomagot.

Különösen örül annak a Huawei, hogy a Mate és a P-szériák döbbenetesen jól futottak. A vállalat kiemelte a közleményében, hogy nagyjából 50 százalékkal emelkedett ezeknek a prémium termékeknek a forgalma. Mindezt úgy, hogy a Mate új generációja már a Google Play Áruház nélkül, csak korlátozottan vált elérhetővé, nem kapható globálisan mindenhol.

Arról is beszélt a Huawei, hogy jól fogynak a viselhető kiegészítők, ami részben annak is betudható, hogy ezek széles körben elérhetőek maradtak. A Watch GT2 okosórából három hónap alatt 2 millió talált gazdára – és halkan jegyezzük meg, hogy jövő héttől hazánkban is elérhető lesz a még újabb Honor WatchMagic 2. A Huawei FreeBuds 3 iránti kereslet is jó, ebből egy millió talált gazdára 2019 végéig.

Galéria megnyitása

A Huawei Health szolgáltatás kapcsán kiemelte a vállalat az éves összefoglalójában, hogy már több mint 100 millió felhasználóval rendelkezik. És a Huawei különböző felhős megoldásait pedig globálisan, 170 országban, 400 millióan alkalmazzák havi rendszerességgel, teljes megbízhatósággal.

Azt még nem lehet tudni, hogy pontosan mekkora lett a vállalat bevétele, de a becslések már megvannak, és igazán jó eredmény helyezhető kilátásba. Elvileg 850 milliárd jüan folyhatott be 2019-ben a Huawei kasszájába, ami valamivel 110 milliárd euró felett van átszámolva. Ha beigazolódik ez a szám, az azt jelentheti, hogy 18 százalékos éves növekedést produkálhat, ami egy ekkora méretű cég esetében kiemelkedően jónak számít.

Amennyiben semmiről nem szeretnétek lemaradni, mindenképpen kövessetek minket az Instagramona YouTube-on és persze a Facebookon egyaránt.

Neked ajánljuk

    Tesztek

      Kapcsolódó cikkek

      Vissza az oldal tetejére