Nem hittek a készítők a The Last of Us sikerében

A játék vezetői fejlesztői biztosak voltak benne, hogy a The Last of Us hatalmas bukás lesz.

Nem hittek a készítők a The Last of Us sikerében

A 2013-ban megjelent The Last of Us az egész előző konzolgeneráció egyik legnagyobb sikere volt, és egyben a PS3 egyik ikonikus játékává vált. Érdekes módon azonban még maguk a készítők sem bíztak benne, hogy ennyire jó lesz, és ennyien meg fogják vásárolni.

Ezt a Sony által rendszeresen szervezett Conversations With Creators videóban mondják el nekünk. Bruce Straley, a játék direktora egész egyszerűen így nyilatkozik: "Mi úgy gondoltuk, hogy bukta lesz. Azt hittük, hogy el fogjuk rontani a Naughty Dog reputációját, amit évek alatt vérrel és verejtékkel építettünk fel."

"A fejlesztés alatt azzal viccelődtünk, hogy ez a játék hozza majd el a Naughty Dog bukását." - ezt már Neil Druckmann, a The Last of Us kreatív igazgatója mondja.

Úgy tűnik, a Naughty Dog nagyon sokat küzdött vele, mire ténylegesen összeállt a játék. Anthony Newman, a vezető dizájner szerint a játékmenet egyszerűen nem működött, és csak akkor került minden a helyére, amikor később meghoztak néhány nagyon komoly döntést, ami szembe ment a korábbi elképzeléseikkel.

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward