Nagy költségvetésű Dungeons & Dragons szerepjáték készül

Azt viszont egyelőre nem tudjuk, hogy melyik világban fog játszódni.

Nagy költségvetésű Dungeons & Dragons szerepjáték készül

Még 2019-ben számolt be arról Chris Cocks, a Wizards of the Coast elnöke, hogy számos játék készül D&D-licenc alapján, melyek a fejlesztés különböző stádiumaiban tartanak. Akkor hét-nyolc játékot említett, melyek közül igazából kettőt ismerünk: az egyik a Baldur's Gate 3, a másik pedig a Dark Alliance, és most úgy tűnik, hogy megvan a harmadik is.

A fejlesztés mögött a Hidden Path nevű stúdió áll, akiknek a nevéhez a Defense Grid-sorozat fűződik, de besegítettek a Counter-Strike: GO és az Age of Empires 2 HD elkészítésébe is. A csapat számos régi veteránt tudhat magáénak, így a D&D-játék narratív vezetője vezetője, Whitney Beltrán például a State of Decay 2 és a Beyond Blue történetén is dolgozott korábban.

A csapat most számos álláshirdetést tett közzé, többek között programozókat, grafikusokat és írókat is keresnek. Ezekből kiderül, hogy egy AAA-kategóriás anyagról van szó, amit a mai divatnak megfelelően TPS-nézetből játszunk majd, és nyitott világban kalandozhatunk.

Ha kicsit mélyebbe ásunk, az is kiderül, hogy a játék az Unreal Engine 4-re épül, a jelentkező íróknak tapasztalattal kell rendelkezni az elágazó történetekben és a szinkronizált párbeszédek írásában, illetve kezelniük kell tudni egy sok különböző karakterből álló szereplőgárdát. Tehát nagyjából, ahogy ténylegesen elképzelünk egy nagy költségvetésű szerepjátékot.

Hogy pontosan milyen világban játszódik majd az anyag, arra nem derül fény, egyedül a D&D szabályrendszer megléte a biztos. A Baldur's Gate 3 és a Dark Alliance ugyebár a Forgotten Realms világára épít, azonban Whitney Beltrán az elmúlt időszakban besegített egy Ravenlofttal kapcsolatos könyv elkészítésébe is. Ezt a horrorisztikus világot sajnos kevéssé használják a játékkészítők, pedig minden bizonnyal kiváló lenne egy szerepjátékhoz.

Chris Cocks, a Wizards of the Coast főnöke korábban a készülő játékokkal kapcsolatban elmondta, hogy alapos megfontolás után adják ki a licenceket, és nem szeretnének kavarodást: "Azt szeretnénk, ha minden játéknak meglenne a maga nézőpontja és egyedisége, és hogy bizonyos dolgokra fókuszáljanak, abban pedig legyenek nagyon jók. Amit egyáltalán nem szeretnénk, hogy minden játék ugyanolyan legyen, és mindent megpróbáljanak a készítők beléjük zsúfolni egyszerre".

Ez alapvetően elég biztatóan hangzik, és reméljük hogy a licencekre lecsapó, illetve a fejlesztésekkel megbízott stúdiók jól is tudnak majd teljesíteni. Biztosan sokan örülnének neki, ha visszatérne a D&D-alapú játékok aranykora.

Neked ajánljuk

Kiemelt
Csak gépösszerakó
{{ voucherAdditionalProduct.originalPrice|formatPrice }} Ft
Ajándékutalvány
-{{ product.discountDiff|formatPriceWithCode }}
{{ discountPercent(product) }}
Új
Teszteltük
{{ product.commentCount }}
{{ product.displayName }}
csak b2b
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
nem elérhető
{{ product.originalPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.grossPrice|formatPriceWithCode }}
{{ product.displayName }}

Tesztek

{{ i }}
{{ totalTranslation }}
Sorrend

Szólj hozzá!

A komment írásához előbb jelentkezz be!
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mondd el, mit gondolsz a cikkről.

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap