Might and Magic X Legacy – visszatérés a gyökerekhez

Az alkotók hűek maradnak a klasszikus RPG szériához, de modern módszerekkel állnak neki a fejlesztésnek.

Might and Magic X Legacy – visszatérés a gyökerekhez

Pár nappal ezelőtt csupán egy kép és egy kecsegtető mondat jelezte a Might and Magic RPG széria visszatérését a Ubisoft oldalán, de ma már kicsivel többet is megtudhattunk a teljes nevén Might and Magic X Legacy című darabról. A fejlesztők szeretnék visszahozni a régi játékok feelingjét, de ehhez modern módszereket használnak. Erwan Le Breton kreatív rendező elmondta, hogy a fő céljuk az, hogy hűek maradjanak a szériához, a címben szereplő Legacy (örökség) szó is erre utal.

Klasszikus, belső nézetes kör alapú RPG-t kapunk tehát, amelyben lépésenként haladunk a világban, és minden lépésnél történhet valami érdekes: megtámadhatnak, vagy belefuthatunk egy küldetésbe. Persze nem leszünk egyedül, egy négy fős csapatot irányítunk majd, amelynek tagjait 12 tipikus fantasy figura közül választhatjuk ki: lesznek elfek, orkok, törpök mágusok, miegymás. Csata közben cserélgethetjük őket, miután a mágusunk egy tűzlabdával lepörkölte az ellenfél bajuszát, közelharci törpünk kissé még feldarabolja baltájával. A csatákért xp-t kapunk, szinteket léphetünk és a megszerzett skillpontokból továbbfejleszthetjük karaktereinket. A sztori egy Ashan nevű bolygón játszódik majd, amely teljesen új helyszínnek számít a sorozat történetében, tehát nem a M&M 9 közvetlen folytatását kapjuk, hanem egy vadonatúj kalandot. Természetesen lesz sok dungeon is, a teljes végigjátszás kb. 25 órányi játékidőt jelent majd.

A játékot a Ubisoft Paris és a Limbic Entertainment közösen fejleszti. A Limbic számára nem idegen a sorozat, korábban már két kiegészítőt készítettek a Might and Magic Heroes 6-hoz. Bár a játék teljesen old-school jellegű lesz, a fejlesztés során modern módszereket használnak, pl. nagyon odafigyelnek a rajongók ötleteire és visszajelzéseire, akárcsak a Heroes 6 elkészítése során, amikor a Ubisoft VIP fórumot biztosított a legnagyobb rajongóknak. A fejlesztők már be is mutatták a korai koncepciórajzokat és dizájn ötleteket, és különböző szavazásokat is tartottak.

LeBreton megjegyezte, hogy a rajongók bevonása kétélű fegyver, mert ők azok, akik nagyon jól ismerik a játékokat, ugyanakkor nem mindig tudják, mi az, amit szeretnének, amíg nem teszik azt le eléjük. Sokkal jobban szeretik kommentálni a már meglévő elemeket, mint új ötletekkel előállni. "Először határozott elképzelésekkel kell előállni, és utána készen kell állni arra, hogy azokat megkérdőjelezzék" – mondta a rendező.

A Might and Magic X Legacy szeptemberben fog megjelenni PC-re, letölthető formában.

Galéria megnyitása grid_on

Tesztek

{{ i }}
arrow_backward arrow_forward
{{ content.commentCount }}

{{ content.title }}

{{ content.lead }}
{{ content.rate }} %
{{ content.title }}
{{ totalTranslation }}
{{ orderNumber }}
{{ showMoreLabelTranslation }}
A komment írásához előbb jelentkezz be!
Még nem érkeztek hozzászólások ehhez a cikkhez!
Segíts másoknak, mond el mit gondolsz a cikkről.
{{ showMoreCountLabel }}

Kapcsolódó cikkek

Magazin címlap arrow_forward