A Star Wars Battlefront Classic Collection lassan két hete elérhető a piacon, és egészen hihetetlen módon, de az egyik legrosszabb Star Wars játéknak minősíthető, ami valaha megjelent. Ez a rang azért is nagy eredmény, mivel a Star Wars Battlefront 1 és 2 önmagukban a Star Wars játékrajongók kedvenceinek számítanak, így az Aspyrnak hozzá sem kellett volna nyúlnia, csak úgy kiadnia, hogy az működjön.
A Star Wars Battlefront viszont hiába 20 éves játék, az Aspyrnak nem volt ideje minden hibát kijavítania a megjelenésre.
A Star Wars Battlefront 1 és 2 még azokban az időkben jelent meg, amikor nem lehetett internetről javításokat letölteni; ha a játék megjelent lemezen, akkor az végleges kiadás volt konzolok esetében. A játékban bár maradt pár bug, azt az évek folyamán a közösség megtalálta, számon is tartotta, így az Aspyr-nak elegendő lett volna ezeket javítania, ha jól végezte volna a dolgát. Ezzel szemben viszont 2024-ben úgy jelent meg a Classic Collection kiadásuk, hogy egyes játékmódok végigjátszhatatlanok voltak, illetve hibákkal teli jelent meg.
Azóta már érkezett javítás a játékhoz, de ez csak a minimális erőfeszítés az Aspyr részéről, és nem is várhatunk túl sokat sem a jövőben sem, mivel látható módon ez egy csak élő róka megnyúzása a részükről. A közösség azt várta, hogy a nehezen működő multiplayert egy jobb netkóddal az Aspyr rendbe tegye, ám láthatóan ennél megúszósabb terveik voltak a csapatnak. A megúszós pedig szó szerint értendő, hiszen a Classic Collection a modderektől lenyúlt asseteket tartalmaz.
A Star Wars Battlefront régi játéksorozat, így a modderek készítettek hozzá ezt és azt, hogy élvezhetőbb legyen. Már az első traileren feltűnt azonban többeknek, hogy például Asajj Ventress nem úgy tartja a kardját, ahogy kellene neki az Xbox-os BF2 DLC alapján, hanem úgy, ahogyan egy modder oldotta meg a karakter megjelenését Aayla Secura átskinezésével. Az Aspyr egy idő után elismerte, hogy a trailer idején, egyfajta placeholderként valóban iamashaymin által készített modot használták, ám biztosítottak mindenkit, hogy az új kiadásban már nem lesz olyan anyag, ami a stáblistában ne szerepelne.
Ez azonban a fájlok böngészése után kiderült, hogy egyszerűen nem igaz. Az Aspyr a Nintendo Switch verzióban nem tűntette el a nyomokat, bizony iamashaymin modját használták egy az egyben, ugyanazokkal a bugokkal, amik az ő verziójában is voltak. Az Aspyr tehát a trailer után csak annyit tett, hogy a PC-s kiadást megpróbálta annyira módosítani, hogy ne tűnjön fel, kinek a munkáját használták alapul, ám a Switch verziónál ezzel már nem foglalkoztak.
Ezen kívül Kit Fisto erő buborékja se egyezik meg az Xbox-os kiadással, hanem az ő egyedi változatát használja a játék. Ezt a modder korai screenshotokkal is alá tudja támasztani, melyben megmutatja, hogy több mindenben nem az eredeti Xbox kiadást követi az Aspyr kiadása. A modder nem azt fájlalja, hogy használták a munkáját, hanem azt, hogy az Aspyr azt állította, hogy nem. Szerinte megkérdőjelezhető, hogy az Aspyr mennyire megbízható vállalat, mivel egyáltalán nem tiszteli a rajongókat.